druppeltjes

Een tijdje terug las ik hier iets over een verzorgingsprodukt dat je in plaats van een vaginale douche zou kunnen gebruiken om de schaamstreek te reinigen, of dat tegen irritatie hielp. Het was iets met Teatree dacht ik. Weet iemand nog hoe dit heette?
 
Nee, ik heb er een berichtje over geplaatst, dat heet candira van aromed, daar zit tea tree olie in en is speciaal voor zwangeren.

Pure Tea tree moet je nu niet in je schaamstreek gebruiken want dat is te sterk. je kunt het kopen bij de grotere etos, natuurwinkels en de tuinen en rozemarijn en tijm.

Ik gebruik de druppeltjes in bad en ik druppel er wat mee op een washandje om mezelf er van onderen mee te wassen. Dat voelt lang heel fris en je hebt een stuk minder last van afscheiding. Het helpt echt veel beter dan alle andere middeltjes (jeetje lijkt wel reclame)

groetjes Renate
 
Ik heb ook naar aanleiding van een berichtje op dit forum Candira gekocht en ik moet zeggen dat het heel goed helpt tegen jeuk en rare afscheiding. Het is veilig voor zwangeren en ik gebruik nu veel minder inlegkruisjes. Ik gebruik de spray voor buitenshuis en de druppeltjes om mee te wassen.
 
Candira van Aromed en het voorkomt ook schimmelinfecties en zo, dat is mooi meegenomen want ik ben daar errug gevoelig voor.

Je kunt je er ook goed mee schoonmaken na sex. Het ruikt heel fris en natuurlijk. Ik ben er erg over te spreken.
 
Terug
Bovenaan