Dubai

Hoi! Ja zeker onze eerste vakantie met onze dochter was toen ze 4 maanden was naar Dubai 
ik weet niet hoe oud jullie kindje dan is en in welke maand je wilt gaan? 
Het is natuurlijk een woestijn land dus de periode dat je wilt gaan is wel bepalend of het leuk is of niet 

[quote quote=10241687]Hoi! Ja zeker onze eerste vakantie met onze dochter was toen ze 4 maanden was naar Dubai ik weet niet hoe oud jullie kindje dan is en in welke maand je wilt gaan? Het is natuurlijk een woestijn land dus de periode dat je wilt gaan is wel bepalend of het leuk is of niet[/quote]
Hij is 5 maanden. Half oktober haha. 
Welk hotel etc? 

Al die uitstoot en vervuiling voor zo een korte periode.. Heel offtopic maar denk daar ook bij na. Je kindje heeft het dichterbij net zo leuk en daarmee draag je bij aan een betere toekomst voor hem

@ icj bedoel je door het vliegen? 
Ja daarop kan ik alleen antwoorden ieder zn eigen ding ik zou er niet aan moeten denken dat ik Mn kinderen nooit meer van de wereld laat zien dan alleen Nederland..
voor iedereen die er over na denkt daar heen te gaan met een kleintje rond de wintermaanden super! 
Vliegen met emirates is heel fijn 
verder hotels genoeg qua prijs denk ik wel voor ieder wat wils maar goedkoop is het niet.
het land zelf mwa mwa alles is nieuw geen echte cultuur vind ik geen leuke wandelingen op een boulevard 
het is veel winkelcentrums of aant t strand liggen 

@Nikki klopt, ik ben zelf ook reislustig maar zou dan een langere periode gaan ivm uitstoot van het vliegtuig. Voordat ik doorhad was ik met regelmaat in Azië te vinden (wel altijd voor enkele maanden) maar ook delen van Afrika. Nu ik weet hoeveel uitstoot ik heb veroorzaakt ga ik er bewuster mee om en zoek ik ook naar betere alternatieven. Zo willen we binnenkort naar het buitenland zeilen. Vind ook dat iedereen het zelf moet weten, zolang men bewust is van gevolgen. Dat geef ik ook graag aan mn kinderen mee, mocht er tegen die tijd nog wat te reizen vallen.

Terug
Bovenaan