Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoihoi, Mijn zoontje van 4 maanden ligt nog in de reiswieg van Dubatti, nu wil ik hem graag ombouwen tot wandelwagen omdat hij absoluut niet fijn ligt in de bak. Heeft iemand hier ervaring mee en met welke leeftijd deden jullie dit?
Hier bij beide kinderen met 5.5 a 6 maanden, maar vanaf 4 a 5 maanden is prima hoor.
Ik deed het wat later omdat we midden in de winter zaten en in de wagenbak zaten ze een stuk warmer en uit de wind. Dus ik heb het bij beide kinderen 'gerekt' tot maart/april en toen werd het warmer. Maar na 6 maanden waren ze er wel echt klaar mee, dus met 5 maanden is zeker wenselijker
Ik deed het ook met een maand of 5, omdat mn dochter de bak vreselijk vond en graag wilde rondkijken. Je kan m mooi kantelen dus dat kon best, al verzoop ze nogal in de riemen. Gewoon even uitproberen, het ombouwen was echt zo gepiept.