Dubatti kinderwagen

<p>Hi allemaal,</p><p>ik ben zwanger van mijn 1e kindje en we zijn ons aan het oriënteren op kinderwagens. In eerste instantie had ik gedacht een Joolz te willen maar nu zagen we bij babypark een Dubatti kinderwagen en deze zag er ook mooi en handig uit.</p><p>Als ik ga zoeken lees ik alleen maar oudere ervaringen. Iemand die een Dubatti heeft hier? En wat vind je ervan? En als je geen Dubatti hebt (maar dit wel een optie was) waarom gekozen voor een andere wagen (welke?)? Hoor graag jullie ervaringen, hopelijk helpt mij dit bij de keuze ?</p><p>liefs Anne</p>

Ik krijg 8 november mijn dubatti binnen, was er gelijk verliefd op!
waarom de bak was recht bij de joolz niet, mooie stevige wielen. De wagen kan ingeklapt rechtop staan andere wagens niet zoals de joolz.
hoge wagen, mooie lange zonnenklep, dan hoeft er van de zomer geen dooky voor. 
ik moet het nog ondervinden maar ik denk dat we een goeie keus gemaakt hebben?
voor helemaal grijs met zwart gekozen! 

Ik heb een dubatti besteld! Simpel frame, zelf de kleuren combineren, snel en compact inklappen, goede banden, rijd licht. Allemaal positief. Wat wil je nog meer?! Wij twijfelden tussen Joolz en Dubatti. Eigenlijk weinig verschil behalve het inklappen en het frame. 

Hoi!

wij hebben een Dubatti wagen sinds augustus, wil niets anders meer! Rijd super! 
Zelfs het kruidvat (wat bij ons altijd een chaos is) kom ik door zonder botsen!

ga wel voor de grote boodschappenmand ☺️

Terug
Bovenaan