Dubatti vs Bugaboo fox 2

Wij hebben voor de Dubatti gekozen. Deze heeft een verstelbare duwstang en de bak ligt mooi hoog. Kan trouwens ook naar beneden versteld als de wagen bv bij een tafel staat op terras ofzo.

Ideaal voor de wat langere mensen. Ook met lopen veel ruimte voor de voeten. Nadeel van die andere vonden wij dat de bak heel laag ligt. Met in en uithalen niet prettig als je lang bent.
Enige nadeel van onze keuze, de boodschappenmand is erg klein, en dan hebben we al de grootste.

Wij hebben ook een dubatti. Vind het een geweldige wagen. Mooi hoog en een grote bak. Ook het ombouwen naar wandelwagen is super makkelijk plus hierbij zit je kindje ook lekker hoog. Sommige wagens lijkt het kindje zowat op de grond te zitten.
Wij zijn enorm blij met de wagen!

Hier ook de dubatti want mn man is lang en ik klein en die stang kon goed worden versteld. De luchtbanden rijden heerlijk, hij is mooi en kan eenvoudig worden ingeklapt. De boodschappenmand is idd matig, moet ik toegeven. Daar ergerde ik me best eens aan, maar heb een haak aan de stang en daar hang ik dan een tas aan, opgelost.

Wij hebben ook een dubatti. Super fijne wagen +punten: 4 grote wielen op lucht, hoge bak, makkelijk verstelbare stang en een kap die je helemaal dicht kan klappen voor bijvoorbeeld de zon. Nadeel is de kleine boodschappen bak maar dat is bij ons opgelost door het boodschappen netje van dubatti. Daar kan super veel in! 

Wij hebben  de Fox, maar dan de eerste. Geen idee wat het verschil is met de 2. 
Hij bevalt ontzettend goed. De omschrijving die voor de Dubatti wordt gegeven geldt ook voor de fox. Erg wendbaar ook. Elke wandeling, zand, grind of sneeuw, hij komt goed mee. Wat ik een groot voordeel vind is dat het onderstel achterin een kleine auto past. Ik heb zelf een C1 en daar past het in. 

Wij hebben de fox2. Deze is erg wendbaar, snel en makkelijk in te klappen en is ook erg compact. Makkelijk met 1 hand te besturen. Voordeel is dat je de kap nog verder uit kan klappen en er dan een coconnetje van kan maken.
Boodschappenmand is groot en mag ook veel in. En bugaboo heeft geen luchtbanden, dat is echt een groot pluspunt. veel slechte verhalen gehoord over wagens met luchtbanden.

Wij hebben getwijfeld over de dubatti (vanwege luchtbanden en de verstelbare stang), maar zijn uiteindelijk voor de abc design salsa 4 air gegaan. Een stuk goedkoper en erg compact op te vouwen. We kunnen geen een minpunt bedenken aan deze wagen. Wellicht ook nog een optie voor je.

Terug
Bovenaan