Dubbel feest bij HA

Hee meiden,

Ging voor vandaag controle naar huisarts had veel jeuk en daar zei de HA meteen dat het een schimmelinfectie was en meteen daktarin capsule 1200 gram meekregen daarna wou ze toch nog me urine na kijken en ja hoor ook nog is een blaasonsteking er bij dus zit nu ook 1 week aan de antibiotica.
Daarna moest ik nog ook is naar ziekenhuis om me urine op kweek te laten zetten om te checken dat de bacterie niet inwendig zit.
Het was dus dubbel feest bij de HA, dit weekend maar lekker heerlijk in me bedje liggen.
Groet Meisje1990
 
je meis, 2 weken geleden had ik blaas onsteking week terug schimmel infectie zalf die ik altijd hebt werkte niet, zetpillen gekregen werkte niet, nu andere zalf gekregen werkt nu wel naar 5 dagen pas, je wordt er knetter gek van,.

dus meid ik weet wat het is.

liefs
 
@mamavansharon

Nu zijn ze ook bezig met zo kweek voor een bacterie, want als die aanwezig is kan dat tijdens de bevalling voor problemen zorgen bij het kindje ..
Maar die blaasonsteking gaat denk deze weken vast nog wel is terug komen ben ik bang voor.
 
he meisje ik krijg ook die test hahaha, over 2 weken moet ik terug komen en dan gaan ze die test doen, dus we kunnen elkaar een hand geven.

Ik blijf blaas ontsteking houden ook, alleen ik heb geen pijn waardoor ik dus snel nierbekken ntsteking krijg dat had ik dus bij onze docher 3 dagen voor de bevalling gehad, is echt geen pretje is nog erger dan weeen

liefs
 
Terug
Bovenaan