Dubbel gevoel na bezoek vk

Hoi meiden,

Ik wil even mijn verhaal bij jullie kwijt... Vandaag had ik een afspraak bij de vk. Ben nu 32w5d zwanger. Het gaat al tijden lichamelijk niet goed, daarvoor loop ik bij de fysio. Ik zit ook al een tijdje in de ziektewet. Reden hiervoor is dat ik problemen heb met de spierspanning in mijn lijf. Die is veel te hoog en dat levert veel pijn op en moeite met bewegen. Veel spieren zijn te gespannen, kunnen amper ontspannen en zijn te kort. Daarnaast heb ik geregeld last van ribben die geblokkeerd zitten. Volgens de fysio is mijn lijf oververmoeid.

Er zijn veel dingen die ik zelf niet meer kan. Gelukkig heb ik een man die veel thuis werkt en me dus veel kan helpen. Maar goed, even terug naar de vk. Ik had me iedere keer groot gehouden en gezegd dat het wel ok ging. Maar dat kon ik nu niet meer volhouden. Dus hebben we een openhartig gesprek gehad. ALs het zo door blijft gaan, dan word ik waarschijnlijk met 38-39 weken doorgestuurd naar gynaecoloog om de mogelijkheden voor een inleiding te bespreken. Aan de ene kant wil ik dat liever niet, aan de andere kant is dit ook niet vol te houden....

Pfffffff, baal er gewoon van en moest het even kwijt.

Gr Ingrid

hai,

Heftig joh...maar vooral rot dat je niet kunt ontspannen en genieten. Ik kan me voorstellen dat inleiden je voorkeur niet heeft omdat je baby dan niet zelf het signaal aan je lichaam kan geven dat het tijd is, maar aan de andere kant is het voor jezelf en voor die kleine ook niet prettig als je veel lichamelijke klachten hebt waardoor je niet lekker in je vel zit. Dan is je baby beter af in jou warme armen met veel knuffels en kussen en dan kan voor jou het genieten ook echt beginnen. Sterkte!!

Groetjes Fee

Heej meid,

Vervelend dat alles vast zit en dat je niet kunt ontspannen... Hoop dat er na dit gesprek met je vk wel wat meer ontspanning in je hoofd komt. want je hebt er wel al een hele poos mee rondgelopen.
Kan me wel indenken dat je inleiden met 38 week niet ziet zitten... Maar als dat het beste is voor jou? zou ik het toch zeker overwegen.

hoop dat je snel wat opknapt en je wat beter voelt.

Liefs Ann

Jeetje wat een verhaal zeg en wat vervelend voor jou!
maar ik denk ook dat dit het beste voor je is, aangezien jezelf al aangeeft dat je lichaam het niet meer trekt.
Ik zou wel een gesprek aangaan met een gyn in het ziekenhuis en vertel hem/haar ook openhartig over hoe je je voelt en wat je je vind van het inleiden.. samen met de gyn kan je tot een oplossing komen wat het beste is voor jou en je baby..

hou ons op de hoogte!

liefs

He, wat raar, ik had daarstraks al gereageerd????
Wel heftig hoor dat je zoveel klachten hebt,, zeker met de kids die al rondlopen is dat geen ideale combi, dat ervaar ik dit keer ook heel erg!
Inleiden zou mijn voorkeur ook niet hebben, misschien kun je kijken of iemand je wekelijks komt helpen met wat huishoudelijke klusjes zodat het wat makkelijker wordt?
Sterkte meid!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan