Dubbel-gevoel over rondleiding kinderopvang. Wat denken jullie?

<p> </p><p>Hoi,</p><p>We zijn vandaag gaan kijken bij een kinderopvang bij ons in de buurt. Maar hoewel we over de opvang zelf erg enthousiast zijn hebben we wel een heel dubbel-gevoel over gehouden aan onze rondleiding.....</p><p>Voordat de medewerker ons wilde rondleiden moesten we onze legitimatie laten zien. Wij vonden dit nog al raar en wantrouwend overkomen van de medewerker. We kwamen gewoon voor een rondleiding als twee a.s. ouders dan ga je toch niet gelijk om een legitimatie vragen!?</p><p>Is dit normaal? Moesten jullie je ook kunnen legitimeren alvorens te starten met de rondleiding bij de kinderopvang?</p><p style="margin-bottom: 0cm;"> </p>
 
Ik vind dat niet raar.
 hebt je vooraf gebeld en je naam doorgegeven? Dan controleren ze het. Tegenwoordig lopen er zoveel gekken rond. Ik werk ook in de opvang als een tante een kindje komt ophalen en wij hebben haar nooit eerder gezien dan bellen we de ouders eerst.
We doen de deur niet eens open voor vreemde.
 
Ik werk zelf ook in de kinderopvang, en dit is niet meer dan normaal. 
Zou het je een goed gevoel geven als ze zomaar ieder onbekend iemand binnen laten terwijl jou kindje daar binnen zit?
Helaas leven we tegenwoordig in een maatschappij waarbij dit nodig is.
Wij hebben een code op de deur plus camera bij mensen die de code niet kennen en aanbellen. 
Zien we ze eerst op de camera en gaan dam checken wie het zijn en wat ze komen doen. 
Geloof me wij hebben echt al wel eens een aantal rare figuren de toegang moeten weigeren ;) 
 
Ik zou dit denk ik juist heel prettig vinden! Om bovenstaande redenen. Je kind is je kostbaarste ‘bezit’ prettig om te weten dat ze niet zomaar iedereeen de toegang verschaffen. 
 
Terug
Bovenaan