dubbel gevoel..

herkenbaar...?

ik heb dus erg vroeg(3 dagen voor nod) positief getest..

toch ben ik best bang dat het misgaat..toch ongesteld wordt..

voel me wel zwanger..borsten pijnlijk, misselijk..maar toch..best zenuwachtig..
misschien stom, maar wilde t ff kwijt..

liefs, zonneke
 
Ik hoop voor jou dat je toch echt zwanger bent. Ik heb zelf deze ervaring niet. Mijn cyclus was namelijknog niet helemaal in orde na het stoppen met de pil. Toen ik 1 week overtijd was heb ik pas getest. Ik had toen zelfs ondertussen al wel wat bloed verloren. Dit bleek door het innestelen te komen. Maar ja, toen was mijn test dus positief. Ik ben nu dus 25 weken zwanger.
Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Ik duim voor je.

Gretl.
 
Ik had precies hetzelfde gevoel als jij nu hebt... Had ook twee dagen voor mijn nod positief getest....voelde me wel zwanger enzo maar had toch in mun achterhoofd dat ik alsnog ongi kon worden..
Daarbij had ik ook pijn onderin mijn buik en rug.. al was die buikpijn wel links en rechtszijdig en een heel trekkerig gevoel.. Mijn tepels waren ook erg gevoelig en ik moet zeggen dat ik toen ook dagen had dat ik er bijna niks aan voelde en dan behoorlijk van slag kon zijn...
Ik ben nu bijna 7 weken zwanger, heb enorme gevoelige en vooral megagrote borsten, ben de hele dag door erg misselijk en heb hoofdpijn en ben heel moe... echt zwanger dus!!

Meid.. ik denk dat het wel goed komt hoor.. Voor je het weet is je nod voorbij en ga je langzaam geloven dat je zwanger bent...

Wens je een hele fijne zwangerschap toe en ik denk dat je al best mag gaan genieten want de twee strepen zeggen duidelijk dat er vanalles gaande is daar onderin je buik...

liefs.. Bats
 
lieve bats, dat had ik echt ff nodig...zit nu te brullen achter de pc....

ik heb ook eigenllijk wel het gevoel dat het goed is, maar toch..

weet je..ik wil gewoon superblij zijn!!!!!

kus, zonneke.
 
Hoi Hoi,

Ik was dan wel vier dagen overtijd maar ik voel me het zelfde hoor.
Ik ben vijf weken zwanger en heb ook last van buikpijn en supper gevoelige borsten.
Maar ik heb gelezen en natuurlijk op het forum gelezen dat dat volkomen normaal is.

De angst die je hebt is naar mijn idee ook heel normaal ik ben ook echt bang dat er van alles fout gaat, maar ik probeer er toch van tegenieten.

Nou probeer gewoon te genieten van je zwangerschap!!!!

 
Terug
Bovenaan