Dubbel gevoel!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik ben inmiddels 18 weken zwanger van ons eerste kindje en voel me verder goed maar heb wel een dubbel gevoel en zal jullie uitleggen hoe dat komt. Mijn vriend is nu inmiddels een jaar gescheiden en heeft een dochterje van 4 bij zijn ex die hij al een jaar niet heeft gezien. Er zijn veel problemen van haar kant ze vertrouwd hem niet en wil niet dat ie omgang krijg we zijn nog steeds met de rechtzaken bezig om ervoor te zorgen dat hij zijn dochtertje weer ziet. Paar weken geleden heeft de rechter weer gezegd dat het van belang is dat mijn vriend zo gauw mogelijk zijn dochter weer gaat zien en werd er mediation voor geschreven. Nu is ie twee keer geweest en het draaid uit op niks zij wil niet dat ie haar ziet en dan houd het op. Nu krijgen we als het goed is binnenkort weer een rechtzitting zodat het nu door de rechter bepaald gaat worden. De kans is super groot dat ie zijn dochter weer gaat zien maar het kan voorkomen als zijn ex stug blijft volhouden dat hij niet te vertrouwen is en dat hij zijn afspraken niet is nagekomen is dat hij ze nog steeds niet te zien krijg. Als moeder heb je meer rechten in Nederland wat niet altijd terecht is. Een vader heeft ook zijn kind nodig of het moet echt een probleem vader zijn zoals alcohol of drugs gebruik wat niet ten sprake is.

Nu heeft ie ook wel een dubbel gevoel net als ik hij denkt heel veel aan zijn kleine meid en wil haar graag zien. Hij is ook heel erg blij met de komst van ons eerste kindje maar kan er nog niet voor de volle 100% voor gaan omdat ie met zijn hoofd er niet bij is. Voor mij is het ook dubbel wil graag dat zijn dochter weer komt maar ook dat ie er voor de volle 100% bij is. Hij is heel lief voor mij maar het brengt wel de nodige spanning met zich mee veel huilen wil graag dat het allemaal goed komt.

Ben blij dat ik mijn verhaal aan jullie heb verteld lucht wel op.

Gr Fruit Girl

poeh he!!!
dat is nogal wat!!!! Logisch dat dat een dubbel gevoel geeft!!!!
Heel veel sterkte en hopelijk loopt het allemaal voor jullie positief af!!!!!
liefs anouk

Hoi Fruitgirl.

Wij hebben in hetzelfde bootje gezetten,mijn man heeft 2 kinderen van een andere vrouw en die zag hij eerst ook niet,via rechtzaken etc ziet hij ze nu dus ook.Ik ben het volkomen met je eens dat vrouwen meer recht hebben m.b.o de kids dan mannen.
En mannen missen hun kids ook enorm,want mijn man heeft er ook veel verdriet van gehad,je mist als vader iets aan je kind als je hem/haar niet ziet.
Ik hoop dat bij jullie alles ook goedkomt en dat je lekker van je zwangerschap samen met je vriend kan genieten,en het is logische dat hij er niet helemaal bij is.
Ik zou het hem ook niet kwalijk nemen,hij is lief voor je en waarschijnlijk mist ie ze kids zo erg en ik snap het volkomen.

Groetjes Bernice(a.s mama van een zoontje,augustus forum,17w+2d zwanger)

Hee meissie,

Wat een nare situatie. Wat er ook voorvalt tussen volwassenen...kinderen mogen nooit de dupe worden vind ik!
Ik denk dat het met hem en jullie kindje wel losloopt hoor. Hij houdt vast vreselijk veel van jou en dus ook zeker van dit kindje! Het is alleen een moeilijke periode voor hem nu.
Met jullie gezinnetje komt het goed! Heb vertrouwen!

lfs ing

Bedankt meiden voor jullie reacties ondanks alles hebben we veel steun aan elkaar maar ik kan gewoon niet begrijpen dat je als moeder zijnde zoeits doet. Ik kan er gewoon niet bij het doet me verdriet en mijn vriend des te meer natuurlijk hij kan veel meer hebben als ik ik kan nu wel janken om alles ( hormonen denk ik ). Maar we worden wel sterker en de band tussen ons kan niet meer stuk. Maar als alles zo nog goed kom dan kunnen we de kleine meid er op voor bereiden dat ze een zusje of broertje krijg wat ze helemaal geweldig zou vinden.

Gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan