Dubbel gevoel

Ik heb de laatste tijd hier wel altijd meegelezen, maar niet zo vaak gereageerd. Ik was zwanger en gewoon heel moe en misselijk. Afgelopen   maandag ging ik bloed verliezen (na 8,5 week)  en dat ging eigenlijk de hele week zo door. Vanmorgen zagen we op de echo een leeg vruchtzakje. We zijn er heel verdrietig om. Het kindje was zo welkom. (We hebben heel lang op Naomi gewacht en we waren zo blij dat ik nu eigenlijk al weer zo snel zwanger was).
Morgen wordt Naomi 1. Aan de ene kant hebben we helemaal geen zin in vrolijk doen enzo. Maar ja, onze schat, waar we zo blij mee zijn en die ons zoveel vreugde geeft, is wel jarig! De afgelopen dagen, terwijl ik eigenlijk wel wist dat het niet goed zat, merk ik nog eens te meer hoe groot wonder het is dat we haar hebben en wordt ze extra geknuffeld.

Ik wilde het zomaar even met jullie delen.

Wilmi

Lieve Wilmi,

jeetje meid, wat erg dat het zo gelopen is, woorden schieten te kort. Ontzettend mooi en moedig dat Naomi haar verjaardag mag vieren.

Veel sterkte en dat jullie liefde voor elkaar en Naomi steun geeft,

x Esther

Hoi Wilmi,

Wat ontzettend erg voor je. Op zo'n moment liggen vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk geeft Naomi je wat extra vreugde.

Knuffel, KT

Hoi Wilmi,

Wat erg dat je het wondertje wat in je bruik groeide zo snel los hebt moeten laten. Dat lijkt me echt heel moeilijk voor je. En dan kan ik me het dubbele gevoel heel erg goed voorstellen omdat je toch ook weer blij bent met je princesje die morgen jarig is.

Heel veel sterkte met de verwerking en het geven van een plekje van het gemis, maar toch ook een fijne dag morgen toegwenst

Groetjes Ida

Hoi Wilmi,

Ik kan me goed voorstellen dat je nu een dubbel gevoel hebt.
Verdriet om je kindje wat je al zo ontzettend vroeg los hebt moeten laten en blijdschap om jullie lieve meiske wat morgen al weer een jaar oud is.
Wat kan het leven dan dubbel zijn.

Ik wens jullie heel veel sterkte bij alles en inderdaad ook een fijne dag morgen.

Liefs,
Issie

Hoi Wilmi,
Wat moet het moeilijk zijn zeg, de lijn tussen blijdschap en verdriet is idd erg dun in zulke situaties.
Veel sterkte met het verwerken van je verdriet en ik hoop dat Naomi je daarbij kan helpen.
Sil

Hai Wilmi.
Ik lees hier ook nog steeds mee en vind het heel jammer dat  ik afscheid van je moeten nemen op het Augustusforum. Ik had ons allemaal een geweldige zwangerschap gewenst. Ik kan me je verdriet goed voorstellen en wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Terug
Bovenaan