Ik heb de laatste tijd hier wel altijd meegelezen, maar niet zo vaak gereageerd. Ik was zwanger en gewoon heel moe en misselijk. Afgelopen maandag ging ik bloed verliezen (na 8,5 week) en dat ging eigenlijk de hele week zo door. Vanmorgen zagen we op de echo een leeg vruchtzakje. We zijn er heel verdrietig om. Het kindje was zo welkom. (We hebben heel lang op Naomi gewacht en we waren zo blij dat ik nu eigenlijk al weer zo snel zwanger was).
Morgen wordt Naomi 1. Aan de ene kant hebben we helemaal geen zin in vrolijk doen enzo. Maar ja, onze schat, waar we zo blij mee zijn en die ons zoveel vreugde geeft, is wel jarig! De afgelopen dagen, terwijl ik eigenlijk wel wist dat het niet goed zat, merk ik nog eens te meer hoe groot wonder het is dat we haar hebben en wordt ze extra geknuffeld.
Ik wilde het zomaar even met jullie delen.
Wilmi
Morgen wordt Naomi 1. Aan de ene kant hebben we helemaal geen zin in vrolijk doen enzo. Maar ja, onze schat, waar we zo blij mee zijn en die ons zoveel vreugde geeft, is wel jarig! De afgelopen dagen, terwijl ik eigenlijk wel wist dat het niet goed zat, merk ik nog eens te meer hoe groot wonder het is dat we haar hebben en wordt ze extra geknuffeld.
Ik wilde het zomaar even met jullie delen.
Wilmi