Dubbel gevoel

Hoi meiden,

Wil het even kwijt. Rond 30 November zouden we uitgerekend zijn van ons eerste kindje. 2 April heb ik een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap. Dan denken mensen al snel, achh is maar 7 weken. Maar dat voelde voor mij niet zo.
Nu zijn we rond de week gekomen, dat het kindje er had kunnen zijn. Toch wel raar. Moet er toch wel aan denken.
Maar we zijn gelukkig nu wel zwanger, en ons mannetje laat zich regelmatig horen, en dan wordt ik ook weer blij.
Maar nu deze dagen zijn toch een beetje dubbel

x yvonne

jeetje, zoiets vergeet je ook niet.
de datum blijft je bij staan hoe dan ook.
ik wens je heel veel sterkte en denk ook aan dat lieve mannetje die n in je groeit

Hai Yvonne,
Ik ken dat gevoel.
Ik zou vorig jaar begin december de eerste krijgen.... Helaas was dat sprookje ook ns 7.5 week afgelopen.... Ik denk er ook aan hoor.
Juist mooi, dat betekent dat je met heel veel gevoel en een sterk bewustzijn alles meemaakt.
Liefs

Ik zal zelf ook zo zijn hoor en denken van:zal de baby nu geboren zijn enz enz.erg dubbel voor jullie,fijn dat jullie weer snel zwanger waren van 2de kindje,
sterkte liefs jootje

Ik vind er niks raars aan, ik denk dat elke vrouw dat wel zou hebben, je leeft vanaf het moment dat je zwanger bent naar die datum toe, ookal ben je nog maar 7 weken.
Gelukkig gaat het nu allemaal goed.
Liefs iris

Het is toch heel normaal dat je eerste zwangerschap je het meeste bijblijft, hoe het dan ook gaat! Ik zou het ook nooit vergeten. Veel sterkte meid en probeer ook te blijven genieten van deze zwangerchap!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan