dubbel gevoel

A

Anoniem

Guest
hey lieve meiden,
Moet even iets kwijt.
Onze lieve zoon is vandaag 2 geworden. hieper de piep hoera.
Het was echt een leuke dag.
maar wat had het leuk geweets om nu zwanger te zijn van de 2e.
om mij heen zijn er een berg in verwachting, ook meiden die samen met mij of later als mij zwanger waren zijn nu in verwachting van de 2e. Ben stiekem erg jaloers, maar besef ook wel wat een rijkdom we al hebben, dus ik vind eigenlijk dat ik niet mag klagen. Toch steekt het wel. Vrijdag was er dus weer iemand die via haar 15 maanden oude zoon ons vertelde dat hij grote broer wordt. Dat was echt even slikken.
Al met al een hoop geklaag, sorry, maar moet het even kwijt.

Zit nu weer in de vruchtbare week, en manlief heeft weer eens nachtdienst, kruip ik morgen maar even bij hem als onze kleine ook gaat slapen, haha.

Heey

balen is dat, als iedereen om je heen zwanger is...Bij mij deze week ook 2 die bekend hebben gemaakt zwanger te zijn...
Ook ik zit in mijn vruchtbare periode en ja ook mijn vent heeft nachtdienst...momenteel ook nog 12 uurs diensten dus net veel puf...
Omdat ik iedere ochtend om half 7 wakker wordt van hem hebben wij besloten om dan maar te klussen en daarna nog even lekker samen verder te slapen hihi...

Duim voor je

liefs

Hai lieve Peet,

Nog gefeliciteerd met je zoon!

Wat rot he, ik begrijp je dubbele gevoel! Bij jullie is de wens voor een 2de ook zo groot! Gewoon even lekker van je afschrijven en misschien zakt het gevoel wel weer en wie weet......Is het voor jullie deze ronde ook raak!

Sterkte! Liefs Lynn.

Hoi hoi

Proficiat met je zoontje!

Iedereen om je heen is dan ineens zwanger hè?!
Kan het me heel goed indenken maar begrijp ook dat je denkt dat je jezelf gelukkig mag prijzen met een gezonde zoon. Maar dat neemt niet weg dat je nog een wens hebt voor een tweede en dat mag liever 7 maanden terug al vervuld worden....
Ik hoop dat het je snel gaat lukken!

Lieve groetjes!

Gefeliciteerd met je zoon!
Ken het gevoel...... Wij gaan dan wel voor de 1e maar echt iedereen om mij heen in zwanger zo irri!

Geef de moed niet op jullie wondertje komt ook vast snel.

Fijne dag vandaag!

Allereerst van harte met je zoon!

Tjah dat gevoel kennen we allemaal wel geloof ik. Maar het is geen wedstrijd he. Het gaat vast nog wel lukken hoop dat volgend jaar heel vruchtbaar voor je gaat zijn!

Groetjes, Sharon

Hoi

Nog gefeliciteerd met je zoon!!

Ik ken je gevoel helemaal! Mijn dochter is in sept 2 geworden en ben sinds april bezig om zwanger te raken. Frusterend is het dat iedereen om je heen zwanger raakt en ook nog eens als ze zeggen: het was in 1 x raak. maar we mogen al blij zijn dat we al zo? mooi wondertje hebben rondlopen. dat is voor sommige mensen niet vanzelfsprekend. hopelijk geeft het nieuwe jaar wel iets heel moois!!

Groetjes Jessi

Hoi, nog gefeliciteerd met je zoon.

Ik kan dat gevoel idd goed begrijpen. Ik wilde al sinds mei graag aan kinderen beginnen (mn vriend nog niet ivm verbouwingen in ons huis) 2 maanden terug hoor ik dat 3 vriendinnen van ons 5 meidenclubje zwanger zijn (1 is nog vrijgezel) Dus ja ik voelde me van binnen wel rot. En sinds kort hebben we dan besloten te stoppen met de pil, niemand weet dit. Maar 1 van die zwangere vriendinnen vroeg toevallig gisteren wel of ik het zwanger worden naast met (voorlopig) kon neerleggen. Ik zou graag tegen d'r willen zeggen dat wij ook voor onze 1ste gaan. Maar toch heel knap mn mond gehouden.

Succes verder en hopelijk een vruchtbaar 2012 !

Terug
Bovenaan