Dubbel gevoel...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik moet het even van me afschrijven hoor:

Vorige week vrijdag kwamen 2 goede vrienden van ons op visite omdat ze ons per sé iets wilde vertellen...Nou ja, jullie raden het al: mijn vriendin is zwanger (10 weken) Hartstikke blij zijn wij voor hun maar toch ook stiekem wat gemengde gevoelens omdat, zoals jullie weten wij over een paar maanden gaan trouwen en hun tot de daggasten behoren en nou weten wij natuurlijk niet hoe het allemaal voor ons zal gaan verlopen maar je wordt er toch de gehele dag mee geconfronteerd....

Gister naar 2 andere vrienden geweest, die ook op onze bruiloft tot de daggasten behoren en we hebben hun nu ook verteld hoe de vork in de steel zit bij ons.....Ik merkte al dat mijn vriendin niet dronk van haar glas wijn en even nadat ze ons nieuws hadden gehoord vertelde hij met lood in z'n schoenen het nieuws dat ook zij (zijn vriendin dus) zwanger is (9weken)......Pffff.....

Uiteraard zijn we voor hun ook heel blij en gelukkig maar jeetje hé, hoe confronterend wil je het hebben op voor ons één van de mooiste dagen uit ons leven?!?!

Ik heb even hele gemengde gevoelens over dit alles. Misschien raar maar kan er niets aan doen!

Voor ons aankomende week een hele spannende week, zie het een beetje al erop of eronder! Gelukkig heb ik het aankomende week best druk dus nu maar hopen dat het gauw vrijdag is en ook wij verder kunnen met het verwezelijken van onze kinderwens!

Excuus voor mijn lange verhaal maar dit alles doet meer met me dan ik dacht....

Fijn weekend meiden! Liefs Lynn.

Jeetje Lynn heftig zeg! snap dat het moeilijk is om op je bruiloft geconfronteerd te worden met de hele dag 2 dikke buiken........ Hoop zo dat er nog een 3e bij komt ;-) dat zal wel leuk zijn om samen zwanger te zijn. Kom op Lynn bij jullie komt het ook helemaal goed let maar op. Vrijdag weten jullie vast waar je aan toe bent. Geniet van het weekend dan gaat de tijd lekker snel.

Knuffel!

tja dat is zeker even slikken..natuurlijk gun je het hen.. maar je gunt het je zelf ook zo graag..
ik hoop dat jullie samen zwanger mogen zijn.

groetjes

Moeilijk, hoor! Ik weet helemaal wat je bedoelt!
Heb er voor jullie alle vertrouwen in dat het goed komt, maar deze confrontaties op je trouwen is natuurlijk niet leuk. Je wilt die dag lekker onbezorgd doorbrengen!
We weet heb je zelf ook goed nieuws voor die dag! Dat zou een supercadeau zijn, natuurlijk!

Sterkte meid, mijn duimen gaan extra snel voor jullie.

Liefs Daisy

Pfff, dan voel je 'em echt he? En dan heb je het wel even voor je kiezen, twee blijde verwachtingen in deze tijd, terwijl je zelf op weg naar een traject gaan en natuurlijk ook nog alle voorbereidingen voor jullie mooiste dag... Sterkte hoor, en neem het jezelf niet kwalijk als je er dubbele gevoelens over hebt. Ik denk, als je jezelf ruimte geeft voor je eigen teleurstelling en 'waarom wij niet', dan kun je op andere momenten ook met je vrienden echt blij zijn.

Ik hoop dat jullie alle steun en inzet van je vrienden krijgen...

Groetjes Emilie-Ann

p.s. Gefeliciteerd met jullie aanstaand huwelijk, echt super! Mijn man en ik zijn nu drie jaar getrouwd en het waren echt twee fantastische dagen, bijzonder ook. Geniet van alle voorbereidingen!

Jeetje Lynn, wat is dat slikken zo in 1 weekend twee goede vriendinnen. Voor hen ook moeilijk om t jullie te vertellen denk ik.

Maar: ik denk wel dat je het op je bruiloft al wat meer naar de achtergrond kunt dringen. Ik had net zoiets: een goede vriendin was mijn ceremoniemeester en vertelde 9 maanden voor mijn bruiloft dat ze zwanger was en dus geen ceremoniemeester kon zijn. Dat betekende een 1 maand oud kindje op mijn bruiloft en een grote kindertwens bij mij. Eerlijk gezegd, ik heb er die dag nauwelijks bij stil gestaan! Fijn dat je er nu in ieder geval even aan kunt wennen nog. En op die dag sta jij in t middelpunt vd. belangstelling te stralen... ik voorspel het je ;-)

Jemig Lynn,

Wat balen en snap je dubbele gevoel helemaal !!!
heb er zelf ook last van op het moment ....
Ik hoop dat je het na een paar dagen wennen toch een plek kunt geven ....ik heb dat altijd even namelijk eerst krijg je die klap in je gezicht daarna baal je gewoon en voel jeje depri een paar dagen, en daarna probeer je toch weer positief te zijn en met goede moed door te gaan !

Zie mijn topic ...

Liefs

Das even slikken meid!
ik begrijp je gevoelens.
Zal voor je vriendinnen ook niet makkelijk geweest zijn om het te vertellen.
Kop op, over een paar dagen weten jullie ook meer en sta je misschien op je trouwdag wel met een positieve test in je handen.
Hoop het zo voor jullie.

Liefs, Peet

Terug
Bovenaan