dubbel gevoel

hallo dames ik wil jullie eens vragen of jullie dat ook hebben dat dubbel gevoel soms?
ik ben ontzettend blij met ons kleine meisje.ze is nu 1,5 week oud maar ik moet eerlijk zeggen ik mis mijn zwangere buik nu toch ook wel af en toe,heel raar is dat he??
maar het zal natuurlijk na verloop van tijd wel weer wennen!!!
 
Heel normaal hoor! Ik moet zeggen dat ik er nu minder last van heb, dan na de vorige zwangerschappen. Toen had ik dat gevoel ook heel sterk. Nu na de laatste bevalling heb ik dit minder, heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat deze zwangerschap lichamelijk heel erg zwaar voor me was en ik dus "blij" ben dat ik nu langzaam maar zeker mijn lichaam weer aan het terugkrijgen ben. En zoals je zegt, het went vanzelf weer. Voor mij was dit de laatste zwangerschap, dus ik ben echt afscheid aan het nemen van alles wat te maken heeft met zwanger worden, zwanger zijn en bevallen.
 
Heel eerlijk gezegd mis ik het helemaal niet.
Op het eind heb ik het zo zwaar gehad dat ik bijna niet meer kon lopen vanwege het vocht in me voeten kon geen schoenen meer aan, auto rijden ging niet ik was zo afhankelijk van mensen, hele dag door last van maagzuur, dus ik ben blij dat ik weer beetje de oude wordt.
Ik kan ook weer heerlijk op me buik slapen dus ik slaap ook veel beter nu.

Maar als ik het misschien minder zwaar had gehad dat ik het ook zou missen.
 
Nog twee weekjes en dat is helemaal verdwenen...............de onzekerheid slaat toe en hoort allemaal bij het "wennen aan"....

volstrekt herkenbaar en normaal!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Ik heb alleen net na bevalling over mijn buik gevreven en gedacht waarom schop je niet. Dan keek ik naast me en lag Jake prinsheerlijk te slapen. Verder mis ik het zwanger zijn niet echt kan eindelijk weer iets van normaal slapen (kan nog niet optimaal door mijn wond). Mijn kleren zitten me weer lekker (heb hele zwangerschap mijn eigen kleding aan gehad). Dus heb weinig te klagen geniet heerlijk van mijn gewone dikke buik die niet meer zo extreem dik is.
 
Hoi,
Ik hoor het wel vaker van mensen dat ze de eerste tijd het zwanger zijn missen. Schijnt heel normaal te zijn!
Persoonlijk heb ik dat helemaal niet, ben blij dat ik weer richting herstel kan werken nu.
Liefs,
Mar
 
Hoi,

Heel herkenbaar. Ik heb het ook heel erg, waarschijnlijk ook omdat dit mijn 4de en zoals het nu lijkt laatste zwangerschap was. De vorige keren had ik dit niet. De zwangerschap en bevalling waren eigenlijk een makkie vergeleken met de verhalen die ik lees. Misschien dat ik het daarom mis.
Het zal wel weer over gaan. Heb mijn handen voorlopig vol met de kleine(die vrij veel huilt ) en z'n inmiddels toch wel wat jaloerse broer van 14 maanden. Gelukkig heb ik nog 2 dochters van 10 en 11 die mama geregeld even helpen.
Wij hebben een eigen winkel en heb zaterdag alweer een dagje gewerkt en moet zeggen dat dat ook best prettig was.(vooral goed voor de rust van mijn bekkenbodem want dat vele tillen werkt niet echt bevorderlijk voor het herstel)
Grt, Marian
 
Terug
Bovenaan