Dubbel

Hoi hoi...zo dubbel, aan de ene kant ben ik haast niet meer achter de pc vandaan te krijgen nu ik dit forum ken, aan de andere kant wil ik er niet teveel achter, heb het idee dat ik er zo eigenlijk veel te veel mee bezig ben. Zijn er meer meiden met dit dubbele gevoel??
 
Hoi Marianne,

Ik ken het hoor! En ik denk niet dat wij de enige zijn. Ik hou mezelf gewoon voor dat ik het leuk vind om te lezen over de ervaringen van anderen en zo een boel te leren. Ik denk alleen dat, ookal ben ik niet op dit forum, ik er toch wel mee bezig zal zijn.

Groetjes Po
 
Jaaaaa, ik herken het eigenlijk meteen.
Van de ene kant wil ik er niet te veel mee bezig zijn, vind het soms zelf zonde van m'n tijd want je zit er stiekem toch wel snel lang achter. Aan de andere kant merk ik dat ik er toch wel veel aan heb. Je kan je verhaal goed kwijt wat vaak erg oplucht. Op dit moment voel ik me ook best weer even klote en als ik dan hier bezig ben heb ik het idee dat er meiden zijn die me wel begrijpen.
PPPPFFFFFF, best een beetje moeilijk hè.
Soms neem ik mezelf voor om hier een tijdje nieet te komen maar dat lukt me nog niet, wil gewoon lekker m'n hart luchten.

Zo, dit lucht ook al weer op.

ps. Waarom zou je er TE VEEL mee bezig zijn, wat is te veel????

Liefs, Ank
 
Ja ik herken je gevoel heel goed hoor!Je wil zo graag een kleine maar je moet maar afwachten of het lukt en dan lees je hier van alles wat. Herken me zelf er wel in. Maar aan de andere kant vind ik het juist fijn om alles te lezen. Zo kan je hier met veel mensen het een en ander delen. Iedereen zit in het zelfde schuitje vandaar. Dus lekker blijven lezen hoor!
 
Ik herken het ook.
Ik wil graag minder hier komen, omdat ik er niet zoveel mee bezig wil zijn. Maar elke dag, klik ik het forum toch weer aan.
Ik leef ook graag met andere mee. Om te kijken of ik hun kan helpen en om even mezelf te vergeten.

Liefs Tatjana
 
Oh dit is wel heel herkenbaar ik zet de pc aan zodra ik even tijd heb en kijk soms vier,vijf keer per dag.
straks zitten we allemaal in een
forum-afkick-kliniek.
ik ben heel blij als het gelukt is, bij een van onze forum collega's ,maar kan soms ook in tranen zitten, want we hebben allemaal ons eigen ,soms heel verdrietige verhaal.

veel liefs, Jeanette
 
Hier ben ik dus alweer even! Gelukkig ben ik dus niet de enige..
Zo'n afkickkliniek zal een hoop geld aan ons verdienen dan haha. Jullie hebben gelijk dat het fijn is er zo met elkaar over te hebben, vooral omdat je er in je omgeving met niet veel mensen over kunt praten. En het is ook nog een erg gezellig tijdverdrijf. Dus...tot gauw zou ik zo zeggen!

Liefs Marianne
 
Terug
Bovenaan