Dubbel

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie ook af en toe zo'n dubbel gevoel bij de ontwikkeling van jullie kleintjes?
Aan de ene kant blij/trots dat ze weer iets kunnen of iets niet meer nodig hebben, aan de andere kant een beetje verdrietig/weemoedig omdat ze toch echt wel snel groter worden?
Een paar weken geleden zuchtte ik nog dat ik blij zou zijn als Emma geen late voeding meer nodig had zodat ik ook eens op tijd kon gaan slapen.
Nu heeft ze sinds deze week geen voeding om 23.00 uur meer en ik mis dat moment samen in bed toch wel....
Maar ja kleine kindjes worden groot, gaat alleen soms erg snel....

Groetjes Hada

PS. Even voor de leukigheid een fotootje erbij. Emma is hier 5 maanden en 3 weken.

Hee Hada,

Wat een schatje!

Oohhh, zoooo herkenbaar. Ik had het er al over in een ander topic, maar we gaan binnenkort haar tweede fles vervangen door een boterham. Aan de ene kant hartstikke leuk, ze geeft het zelf aan, ze eet goed, alleen maar leuk kortom.
Aan de andere kant  zijn die flesjes  een beetje mijn kleine babietje moment. Dan krult ze zo lekker tegen me aan met die voetjes tegen elkaar...

Groetjes, KT

Hoi,

Oh ja, dat heb ik ook! Het ergste vond ik van het wiegje naar het ledikant! Oh jee, wat werd mijn ventje groot! Vreselijk vond ik het!
Het laatste flesje (om 22u) heb ik ook gemist, maar ik vond dat minder heftig. (ben ook wel erg blij dat ik gewoon weer eens lekker vroeg op bed kan!)
Mijn man heeft daar echt geen last van! Die vind dat het allemaal wel wat sneller kan! Hij wil echt actief gaan buiten spelen enzo. En dat gaat wat lastig he, met een kindje van 6,5 maand!

Wat een heerlijk bekkie heeft je kindje! Die van ons is ook zo'n vrolijke baby! Leuk is dat he!

gr Anita

ja, kan me er helemaal in vinden!! Super die ontwikkeling en het contact dat steeds meer actie - reactie wordt. Maar aan de andere kant, gaat dat kleine babietje ook weg en dat doet ook een beetje pijn. Zo zijn er verschillende momenten van `afscheid` geweest; inderdaad van het wiegje naar het ledikant, van de reiswiegbak op de kinderwagen naar een gewoon zitje, de laatste borstvoeding en ieder kledingmaatje dat weer opgeruimd kan worden. Het gaat zoooooooooooooooo snel!!! Dus we moeten er echt van genieten!!!

groetjes Mie

hoihoi,

het gaat idd weer erg hard........ zaterdag alweer 7 mnd, zo liggen ze lekker tegen je aan een flesje te drinken en zo staan ze in een keer in de box  ik heb dr ook een fotootje bij gedaan om het verschil te laten zien en ff showen he hahahaha

groetjes susanne

Wat een leuk idee die foto's! Moeten we eigenlijk een topic van maken; foto's van toen en nu.

Susanne, wat een heerlijk mannetje zeg. En hij kan al zitten grrrrrr. (Heather hoeft van mij niet zo veel hoor, maar zitten zou ik zo handig vinden ivm het fietszitje.)

Groetjes, KT

Wat een mooie kindjes allemaal zeg!
Ik heb ook heel lang gehad dat ik niet wilde dat het allemaal zo snel ging. Maar ik ben nu wel op een punt dat ik graag zou willen dat ze wat meer zou kunnen.
Ze lijkt zichzelf zo in de weg te zitten, omdat ze nog zo weinig kan..
Maar hier hebben ook de tranen gevloeid met het afscheid nemen van bepaalde dingen.
Vooral omdat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste is, was het helemaal zo definitief..
Sil

Super leuke foto's!
En ik herken het ook hoor...
Mijn kleine babytje....snik...hahahaha
Nee hoor, ik vind het ook super leuk alsze weer iets nieuws kan en fantaseer er vaak over hoe ze straks zal zijn als ze loopt enzo (zie het al helemaal voor me...hahaha) maar ze is nu  toch echt nog even lekker mijn babytje hoor!!! Hahahaha
Inderdaad, kleertjes die te klein zijn, en vooral de kinderwagen-bak die te klein werd vond ik moeilijk om weg te doen...Ze lijkt nu ineens zo groot in de kinderwagen!!
Had haar vandaag 2 staartjes gemaakt (heeft heeeel veel haar!) en ze zag er in 1 keer een stuk wijzer en ouder uit, en dan ook nog eens in de kinderwagen...pffff....

Maar inderdaag, merk hier ook dat ze zichzelf de laatste tijd in de weg zit! Niks is goed en ze  ligt de hele dag maar wat te "zeuren"!! Vanaf dat ze  uit bed komt  totdat ze weer naar bed gaat..
Best zielig eigenlijk..maar dat komt ook wel weer goed!  

Terug
Bovenaan