Dubbel

We zijn net terug uit het ziekenhuis…..
De HSG was goed (dat wist ik al) en de uitslagen van mijn vriend waren ook “goed” - Hoeveelheid was goed, beweeglijkheid was goed en de vorm/kwaliteit was 2%. Deze 2% in verhouding met de hoeveelheid en beweeglijkheid was prima. In tegenstelling tot alle andere onderzoeken van mijn vriend was dit een erg goede en belovende uitslag. Mijn vriend heeft medicijnen geslikt die invloed hadden op de kwaliteit van zijn zaad. Hij is hier mee gestopt en je kunt dus nu echt een verbetering zien! Aan de hand van deze uitslagen heeft ze al onze info in een computer programma gestopt en daar kwam uit dat wij 47% kans hebben om op een natuurlijke manier zwanger te worden en als we in de medische molen gaan stappen dan worden onze kansen verkleind naar 33%...... Het feit dat we al een kindje hebben beïnvloed natuurlijk wel de kansberekening. Dus al met al positief……. Of tenminste de gy was erg positief en mijn vriend ook alleen werd het mij een beetje te veel want ik vind het allemaal erg verwarrend omdat onze samenlevingstesten elke keer negatief zijn. Elke keer is er niks te vinden….. En daar was de gy het mee eens, erg raar. Dus nu mogen we deze “fijne” test nog een keer over doen en ze heeft nog een uistrijkje af genomen. Ik blijf namelijk best lang vloeien na mijn menstruatie (waarschijnlijk komt dat door een holte die is ontstaan door de sectio).
Ik nu precies tegen de eisprong aan. Ze had nog even gekeken en de omstandigheden waren erg gunstig, met andere woorden werk aan de winkel en morgen weer terug naar het ziekenhuis voor de samenlevingstest.

Van 1 kant ben ik blij maar van de andere kant is het ook verwarrend waarom het dan allemaal zo lastig is. Ach ja, misschien ook een beetje last van hormonen (heb ik wel vaker zo rond de eisprong).

We wachten gewoon weer af!

Groetjes

pff..lastig allemaal..kan me goed voorstellen, dat je alles een beetje verwarrend vind, als er zoveel tegenstrijdige dingen gezegd worden.
Maar iig heel mooi dat jullie nog steeds een goede kans hebben om zwanger te raken...
Al blijft t afwachten zo moeilijk...

stertke,
sparkle

Terug
Bovenaan