Hoe dubbel allemaal en hoe lastig - heb al een dag last van mijn eisprong, ik voel me goed en dan mag ik alleen klussen met voorbehoedsmiddel...... Zo ontzettend tegen je gevoel in. Het is dat mijn vriend wat nuchterder (en misschien ook wel verstandiger) anders had ik het gewoon op zijn beloop gelaten;-).
Toch maar nog even de gyn gesproken dmv een belafspraak en dilemma's besproken. Hij ziet mij gewoon liever niet zwanger binnen een half jaar na de operatie maar na 4 maanden zou wel kunnen. Niet dat ik dan gelijk aantel of zo hoor maar psychisch tellen die maanden gewoon mee. Als ik toch zwanger zou raken zou het niet ideaal zijn maar er zijn gewoon geen onderzoeken naar gedaan.
Hoe moeilijk is dit - je wil er alles aan doen maar dan mag je er niet vol voor gaan. Daarbij komt ook nog eens dat ik me mega goed voel.
Tsja - even door de zure appel heen bijten en een traantje weg pinken:-(.
Mijn wensballon ligt al klaar voor jullie allemaal!
xxx
Toch maar nog even de gyn gesproken dmv een belafspraak en dilemma's besproken. Hij ziet mij gewoon liever niet zwanger binnen een half jaar na de operatie maar na 4 maanden zou wel kunnen. Niet dat ik dan gelijk aantel of zo hoor maar psychisch tellen die maanden gewoon mee. Als ik toch zwanger zou raken zou het niet ideaal zijn maar er zijn gewoon geen onderzoeken naar gedaan.
Hoe moeilijk is dit - je wil er alles aan doen maar dan mag je er niet vol voor gaan. Daarbij komt ook nog eens dat ik me mega goed voel.
Tsja - even door de zure appel heen bijten en een traantje weg pinken:-(.
Mijn wensballon ligt al klaar voor jullie allemaal!
xxx