Dubbel

Hoe dubbel allemaal en hoe lastig - heb al een dag last van mijn eisprong, ik voel me goed en dan mag ik alleen klussen met voorbehoedsmiddel...... Zo ontzettend tegen je gevoel in. Het is dat mijn vriend wat nuchterder (en misschien ook wel verstandiger) anders had ik het gewoon op zijn beloop gelaten;-).

Toch maar nog even de gyn gesproken dmv een belafspraak en dilemma's besproken. Hij ziet mij gewoon liever niet zwanger binnen een half jaar na de operatie maar na 4 maanden zou wel kunnen. Niet dat ik dan gelijk aantel of zo hoor maar psychisch tellen die maanden gewoon mee. Als ik toch zwanger zou raken zou het niet ideaal zijn maar er zijn gewoon geen onderzoeken naar gedaan.

Hoe moeilijk is dit - je wil er alles aan doen maar dan mag je er niet vol voor gaan. Daarbij komt ook nog eens dat ik me mega goed voel.

Tsja - even door de zure appel heen bijten en een traantje weg pinken:-(.

Mijn wensballon ligt al klaar voor jullie allemaal!

xxx

hai Moeska,
hoe gaat het met je,heb je nog last van de ingreep?
Idd maar goed dat mannen nuchterder zijn dan wij! Het lijkt me echt zo waardeloos als je wel wilt,maar het mag niet.
Laat de wensballon lekker de lucht in morgen,
goede jaarwisseling.
En dat het een geweldig jaar mag worden voor ons allemaal!!
liefs Fleur

Ik begrijp je dillema heel goed! Wel gelukkig dat je je goed voelt, maar juist dan lijkt het mij moeilijk als je met vooorbehoudsmiddel moet klussen!

Probeer wat afleiding te zoeken de komende maanden, zodat je er niet zo heel veel mee bezig bent. Dan gaat de tijd wat sneller!
Wat bij mij prima hielp om niet zoveel met zwanger worden bezig te zijn is klussen in huis! Wij hebben de afgelopen weken (tijdens de vakantie en dus de 'rustige' weken) de badkamer en mijn hobbykamer helemaal opgeknapt. Lekker druk bezig geweest en het heeft nog nut gehad ook, haha!

Heel veel succes het komende jaar, na deze operatie ben je vast snel zwanger als het weer mag!

Liefs Daisy

Oh ja, mijn wensballon ligt ook al klaar!!

Terug
Bovenaan