Dubbelblinde provo positief, vervolg

<p>Na ruim 6 maanden 'zeuren' om een test hebben we deze eindelijk mogen doen. De uislag kregen we gisteren per telefoon, en zoals ik al dacht was de test positief. Pepti zal vanaf nu vergoed gaan worden.</p><p>De KA heeft bij mijn man aangegeven dat het verkrijgen van de voeding vanzelf gaat nu er een verwijzing is en dat de voeding thuis gezonden zal worden (?)</p><p>Ik heb echter geen verwijzing gezien (ook niet in zorgdomein) dus tast een beetje in het duister nu. Bij de HA is verder ook niets bekend.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe werkt dit? </p><p>Dank alvast! Mar</p><p> </p>
 
Ik ben dietist en zo ver ik weet kan alleen een dietist of (huis)arts een machtiging schrijven. Maar pin me er niet op vast. 
 
Wij hadden een machtiging nodig van de kinderarts. Deze ingeleverd bij de apotheek waardoor ze de factuur automatisch door konden sturen naar de verzekeraar. 


Machtiging werd voor een bepaalde periode afgegeven waarna de ka weer wilde testen omdat veel kindjes er het eerste jaar over heen groeien. Dat was bij ons met 12 maanden.
 
Waarschijnlijk moet je bestellen bij sorgente. 


bij de appotheek kreeg ik het niet vergoed
 
duurt 5 werkdagen voordat je de eerste bestelling krijgt als ze de machtiging regelen.
 
 
 
Terug
Bovenaan