dubbele dosis clomid

We hebben ronde 2 clomid achter de rug, die heeft niks uitgehaald. Nu is het zo dat ik rechts altijd wel een eisprong voel, en links dus niet. Dus ik hoop dat de gyn daar de volgende keer is na wil kijken.

Nu moeten we op naar ronde drie, vandaag getest maar negatief. Nu waarschijnlijk eerst weer menstruatie opwekken met medicatie en dan aan de dubbele dosis clomid. Maar met de promilut mag ik pas 1 juni starten. Dus weer afwachten pffff.

Jah inderdaad. We houden goede moed al zakt de hoop je af en toe wel in de schoenen met een negatieve test in je handen. We zullen zien wat een dubbele dosis doet. Bij nicolas was ik met clomid in 1 keer zwanger. Misschien dat het daarom zo tegenvalt, terwijl we toen echt van een wondertje mochten spreken.

Met goeie moed maar weer verder.

Dankje daycey voor je reactie.

liefs angelique

Wie weet...Je lichaam kan ineens erg verandren, dus misschien heeft het nu juist een extra zetje clomid nodig!

Heb je ook een HSG gehad? je schrijft dat je links geen eisprong voelt en rechts wel. misschien dat je linker eierstok dicht zit en je daarom niets voelt?
Weet niet of het zo werkt hoor, maar met een HSG kijken ze je eierstokken goed na op (gedeeltelijke) afsluitingen.

Liefs Daisy

Ze hebben pas een echo gemaakt, maar dat was snel snel. Dus de volgende keer ga ik vragen of hij mijn eierstokken goed na gaat kijken.

We blijven hopen.

liefs angelique

Terug
Bovenaan