<p>Na de vroeggeboorte van onze zoons kende ik mijn cyclus niet, dus voor ronde 1 heb ik ovulatietesten van de Action gebruikt. De testen liepen netjes op en namen vervolgens weer af zonder dat de test positief werd. Omdat er geen positieve test was ben ik door blijven testen en uiteindelijk heb ik een hele duidelijke positieve test gehad (teststreep donkerder dan controlestreep). In ronde 2 hebben we geen testen gebruikt. Ik was overtijd, maar uiteindelijk toch ongesteld geworden en een beetje een gekke menstruatie gehad. Daardoor hebben we besloten om nu in ronde 3 weer ovulatietesten te gebruiken. Deze keer gevoelige testen van 2Besure. Ik ben begonnen met testen op dag 8. De testen liepen netjes op tot dag 10. Ik zit nu op dag 12 en de testen nemen weer af zonder dat ik een positieve test heb gehad. Ik heb een cyclus van 26/27 dagen en ik verwacht het weekend pas mijn eisprong. Ik blijf dus nog even testen. Kan iemand mij vertellen waarom de testen steeds oplopen en weer afnemen? Heb ik een dubbele eisprong? Ik ben namelijk zwanger geweest van een twee-eiige tweeling. Ik hoor het graag! Alvast bedankt.</p>