Dubbele eisprong

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje. Ik heb PCOS en heb deze maand Letrozol geslikt. Eerst 5 mg en later in de cyclus 7,5, omdat de 5 niet aansloeg. Er zijn vervolgens 2 follikels gaan groeien, beide steeds ongeveer even groot. Maandag heb ik Pregnyl gespoten, en had vandaag weer een follikelmeting. Één eitje was inmiddels gesprongen (maar wel nog maar net, want er was nog niet veel vloeistof in m’n buik te zien), maar die andere was nog niet gesprongen. Nou is mijn vraag, als je een dubbele eisprong hebt, springen beide eitjes dan tegelijk of kan daar een paar uur tussen zitten? </p><p>Verder deze week 2x een samenlevingstest gehad en beide keren waren er helemaal geen zaadcellen te zien. Iemand dit wel eens meegemaakt?</p><p>Bedankt alvast!</p><p>Liefs</p>
 
Nee met een samenlevingstest onderzoeken ze de combinatie van baarmoederslijm en zaadcellen. Ze nemen dan wat slijm weg, beetje plastisch gezegd allemaal, en dan onderzoeken ze of er nog levende zaadcellen zijn, of dat deze allemaal 'dood' zijn. Bij mij was er dus beide keren  helemaal niets te zien. Nou is het wel een twijfelachtige test, want het hangt er ook net vanaf welk slijm ze precies wegnemen en je schijnt vaak een onterechte negatieve test te krijgen!
 
Terug
Bovenaan