A
Anoniem
Guest
Lieve dames,
Hier even een "kort" verslag van onze bijzondere avond:
De jongens lagen er op tijd in en wij zaten gezellig samen aan de hapjes enzo. Op een gegeven moment zei ik "zullen we de champagne dan maar open maken"
Vriendlief vond dat ik een beetje apart deed hahahahaha....Dat snap ik..ik was bloedje nerveus!
Maar goed...Ik pakte de glazen, hij de fles...schonk in...Keek heel geirriteerd zo van "shit..er zit wat in m'n glas"
Toen keek ie naar mij en ik zat al te janken hahaha en toen zag hij het en toen zei ik "wil je met me trouwen"
Waaaaaahhhh! Hij zei "tuurlijk meissie"
samen janken en nog wat glazen champagne opgedronken.
Jongens wakker gemaakt, 12 uur, vuurwerk, hapje en buiten....
Jongens weer naar bed. Wij nog praten...en praten, en lachen, en verzinnen en dromen...
Enne....we hebben geen datum voor de bruiloft in ons hoofd. maarre......
WE GAAN VOOR KINDJE NUMMER 4 !! !! !!!!
Hoera! We hadden het er al vaker over gehad. Ruimte is er nog, geld is er nog, en we hebben een heeeeeeeeeleboel liefde nog voor een kindje erbij.
Spannend!
Dus willen we eerst kijken hoe het allemaal gaat verlopen. Misschien als we nu een trouwdatum plannen, ben ik straks mega zwager of lig ik te bevallen.
Dus we wachten het even af...
Dus helemaal heppie de peppie hiero!
Ik neem dus binnenkort de laatste pil en laten we dan maar gaan knallen hihi
Kus, een overgelukkige Anouk
Hier even een "kort" verslag van onze bijzondere avond:
De jongens lagen er op tijd in en wij zaten gezellig samen aan de hapjes enzo. Op een gegeven moment zei ik "zullen we de champagne dan maar open maken"
Vriendlief vond dat ik een beetje apart deed hahahahaha....Dat snap ik..ik was bloedje nerveus!
Maar goed...Ik pakte de glazen, hij de fles...schonk in...Keek heel geirriteerd zo van "shit..er zit wat in m'n glas"
Toen keek ie naar mij en ik zat al te janken hahaha en toen zag hij het en toen zei ik "wil je met me trouwen"
Waaaaaahhhh! Hij zei "tuurlijk meissie"
samen janken en nog wat glazen champagne opgedronken.
Jongens wakker gemaakt, 12 uur, vuurwerk, hapje en buiten....
Jongens weer naar bed. Wij nog praten...en praten, en lachen, en verzinnen en dromen...
Enne....we hebben geen datum voor de bruiloft in ons hoofd. maarre......
WE GAAN VOOR KINDJE NUMMER 4 !! !! !!!!
Hoera! We hadden het er al vaker over gehad. Ruimte is er nog, geld is er nog, en we hebben een heeeeeeeeeleboel liefde nog voor een kindje erbij.
Spannend!
Dus willen we eerst kijken hoe het allemaal gaat verlopen. Misschien als we nu een trouwdatum plannen, ben ik straks mega zwager of lig ik te bevallen.
Dus we wachten het even af...
Dus helemaal heppie de peppie hiero!
Ik neem dus binnenkort de laatste pil en laten we dan maar gaan knallen hihi
Kus, een overgelukkige Anouk