Dubbele Hoera!

A

Anoniem

Guest
Lieve dames,
Hier even een "kort" verslag van onze bijzondere avond:

De jongens lagen er op tijd in en wij zaten gezellig samen aan de hapjes enzo. Op een gegeven moment zei ik "zullen we de champagne dan maar open maken"
Vriendlief vond dat ik een beetje apart deed hahahahaha....Dat snap ik..ik was bloedje nerveus!
Maar goed...Ik pakte de glazen, hij de fles...schonk in...Keek heel geirriteerd zo van "shit..er zit wat in m'n glas"
Toen keek ie naar mij en ik zat al te janken hahaha en toen zag hij het en toen zei ik "wil je met me trouwen"
Waaaaaahhhh! Hij zei "tuurlijk meissie"
samen janken en nog wat glazen champagne opgedronken.

Jongens wakker gemaakt, 12 uur, vuurwerk, hapje en buiten....
Jongens weer naar bed. Wij nog praten...en praten, en lachen, en verzinnen en dromen...

Enne....we hebben geen datum voor de bruiloft in ons hoofd. maarre......

WE GAAN VOOR KINDJE NUMMER 4 !! !! !!!!

Hoera! We hadden het er al vaker over gehad. Ruimte is er nog, geld is er nog, en we hebben een heeeeeeeeeleboel liefde nog voor een kindje erbij.
Spannend!
Dus willen we eerst kijken hoe het allemaal gaat verlopen. Misschien als we nu een trouwdatum plannen, ben ik straks mega zwager of lig ik te bevallen.
Dus we wachten het even af...

Dus helemaal heppie de peppie hiero!

Ik neem dus binnenkort de laatste pil en laten we dan maar gaan knallen hihi

Kus, een overgelukkige Anouk

Hoi Anouk,

Nou, deze oud en nieuw zul jij vast niet vergeten!
En wat zal 2009 speciaal voor jullie worden. Geniet er nog maar lekker van!

Groetjes,
Maike

Hallo Anouk,

echt ontzettend gefeliciteerd!!!! Stoer hoor je man ten huwelijk vragen (heb ik ook gedaan anders waren we nu zaterdag echt geen 12 jaar getrouwd!)

Enne ook gefelicteerd met je beslissing voor een nummer 4, hoe oud zijn jouw oudste ook alweer? Vind het welknap hoor dat je dat aandurft, vind het met 3 apen al zo druk. Maar ja wij hebben hier ook regelmatig meer kids over de vloer en we zeggen dan ook al 1 meer ofminder maakt ookniet meer uit.

groetjes chimene

gefeliciteerd!!!!!!!

deze oud en nieuw vergeten jullie nooit!!!!!!!

wat speciaal zeg,hardstikke leuk.
en voor een vierde kindje,helemaal super.

wij gaan voor een 2e,dus allemaal spannende tijden.

veel geluk

gr petra

Wauw he, kan me voorstellen dat jullie helemaal in de gloria zijn!
Een mooi begin voor het nieuwe jaar!
groetjes!

Wauw wat een mooi verhaal!
Echt super en dan ook nog voor een 4e kindje gaan, spannend hoor.
Jullie nieuwe jaar kan niet meer stuk!

**** GEFELICITEERD****

Groetjes van Sonja

nou wat een leuk bericht ja
dus jullie zijn echt super knallend het oude jaar in gegaan en super gelukkig het nieuwe jaar ingegaan
gefeliciteerd meid, echt gaaf

liefs ilona

Hoi Anouk,

Nou ik heb gisteren nog aan je gedacht hoor! (ik stond de hele dag lekker in de keuken te koken voor oud jaars avond)

Wat tof dat het zo'n romantisch aanzoek is geworden! Heerlijk toch dat het zo is gelopen als je zelf voor ogen had.

Nou die liefde knalde bij jullie dus nog harder als het vuurwerk buiten. En een aanstaand huwelijk en het 4e kindje in de planning!

Oooo heerlijk meid. Voor jullie wordt 2009 vast super bijzonder!!!!

Geniet ervan!

X Linda
(trouwt 6 maart a.s.)

Terug
Bovenaan