<p>Hoi meiden, ik wil graag vragen naar jullie ervaringen. Ik ben in juni gestopt met de nuvaring. Ik heb gelezen dat het ongeveer 3 maanden duurt voordat alle hormonen van de nuvaring uit het lijf zijn. Ik ging gelijk menstrueren elke maand. Sinds dat ik gestopt ben met de nuvaring heb ik geen menstruatieklachten meer tijdens de menstruatie, maar wel pas op de laatste dagen wanneer het bijna weer over is. Op de laatste dagen, wanneer ik bijna niet meer bloed, krijg ik erg veel last van darmproblemen enzo. Deze maand was het weer zo ver. Op dag 6 van de cyclus was het bloeden bijna gestopt, alleen nog een klein beetje oud bloed en ik gebruikte enkel nog inlegkruisjes. Ik kreeg toen ook weer veel last van pijn in de darmen, maar ik wist dat dit normaal is bij mij. Echter moest ik de dag erna weer vol aan het maandverband want het leek wel alsof ik weer van voor af aan ben begonnen en dat ik nu weer ongesteld was geworden maar dan mét pijn en weer helderrood bloed. Ik ben al eens onderzocht op endometriose maar dat heb ik niet. Heeft iemand hier ervaring mee?</p>