dubbele onderkin

Hoi allemaal,

Mijn dochter heeft een prachtige dubbele onderkin, heel schattig maar ook een leuke plek voor smetjes. Nu is mijn vraag wat ik daar het beste aan kan doen. ik probeer het zo goed mogelijk droog te houden maar ik kan er niet altijd even goed bij. Ze vind het niet echt prettig als ik onder haar kin ga liggen wroeten. En iedere keer als ze wat spuugt na de fles loopt dat natuurlijk mooi weer in dat plooitje...ze heeft er niet echt last van hoor maar ik vroeg me af hoe jullie dat doen?

groetjes Monique

Hallo

Loek heeft niet zo veel onderkin, want hij is erg licht, maar toch heeft hij ook wel eens smetplekjes daar. Ik leidt hem af met iets boven zijn hoofd, zodat hij naar boven kijkt. Of beurtelings links en rechts. Als het droog is, dan smeer ik het heel licht in met sudocrem. Meestal is het dan na een paar uur al iets minder.

Hoi,

Bedankt voor jullie tips, kan ik weer even mee vooruit.
Ik ben pas een paar dagen aangemeld op dit forum en ben nu een beetje aan het lezen wat er allemaal geschreven word. Kan ik ook weer tips uit halen. Het gaat er hier allemaal lekker gemoedelijk aan toe en dat vind ik wel heel fijn.

groetjes Monique

Hoi Monique,

Even droogföhnen helpt ook goed en dat vindt Esther prettiger dan deppen. Misschien helpt het bij jou ook? En als de smetplek niet overgaat een beetje sudocrem erop.

Groetjes,

Eveline

Als het heel erg rood is helpt een beetje sudocreme ook wel. Floor heeft ook een prachtige onderkin. Mijn zusje noemt haar zelfs al Hannie Pekel (naar die dikke man van Wordt Vervolgd....), haha.
succes ermee!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan