Dubbele oorontsteking dreumes

<p>Hoi iedereen,</p><p>Onze dreumes van 12,5 maand, heeft sinds afgelopen dinsdag een oorontsteking een beide kanten. Hij had toen nog koorts. (Woensdag niet meer) Hij heeft ‘s avonds zijn eerste gift AB gehad (na een bezoek aan de HAP). <br />Woensdag was hij hangerig, maar ging al beter en donderdag was hij super vrolijk. <br />We zijn afgelopen vrijdag gestopt met het geven van PCM, aangezien we dat al drie dagen gebruikten.</p><p>Maar nu is hij sinds vrijdag totaal niet in zijn hum. Veel huilen, niks is goed, hangerig, erg moe etc. Moeten we dan toch weer PCM geven of neusspray? Hij is verder niet verkouden of iets </p><p>Hoor het graag van jullie!</p>
 
Neusspray ook door blijven geven zolang hij klachten heeft. Het staat allemaal met elkaar in verbinding. Verder pcm door blijven geven als je merkt dat hij niet comfortabel is. Ik gaf vaak ook nog nurofen kids. Mag vanaf 3 maanden en dat hielp bij mijn dochters als enige tegen de verschrikkelijke oorpijn. 
 
@girafje: ah oke! Ik geef op advies van de dokter al 240mg.
Ik vind het lastig om in te schatten of hij last heeft van zijn oortjes of wat anders. Soms grijpt hij naar zijn oortjes, maar vaak ook helemaal niet.
Hoe lang bleven jullie pcm met neusspray geven?
 
Terug
Bovenaan