Dubbele ovulatie? Wanneer testen?

<p>Dag dames,</p><p>De 19e cyclusdag had ik een late eisprong, duidelijke eiwit cervixslijm + ovulatietest. Vandaag de 27e cyclusdag vermoedelijk weer een eisprong, duidelijke eiwit cervixslijm. Geen ovulatietest gedaan, niet in huis. (Afgelopen dagen geen gemeenschap gehad)</p><p>Morgen zou ik ongesteld moeten worden, maar ik had deze maand dus een latere eisprong, 3/4 dagen later dan normaal. Gister een vroege zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. Misschien omdat deze maand mijn menstruatie 3/4 dagen later komt ivm late eisprong?</p><p>Kan dit een dubbele eisprong zijn? Vroeg teken van zwangerschap? Wanneer zou ik kunnen testen volgens jullie? </p><p>Alvast bedankt!</p>
 
altijd lastig, lijkt me niet dat je een dubbele ovulatie hebt gehad.. vooral als je geen test hebt gedaan..
Als je 8 dagen geleden een eisprong had zou ik pas over 5-6 dagen je NOD verwachten, 
 
Het kan ook dat je eisprong de eerste keer niet heeft doorgezet. Een test kan positief zijn zonder dat het eitje springt. De enige manier om daar thuis achter te komen is als je ook temperatuurt en je een hogere temperatuur hebt een of twee dagen na je eisprong. Het kan dus zijn dat je eisprong pas bij de tweede piek plaatsvond en dan duurt het dus nog even tot je NOD 
 
Terug
Bovenaan