dubbeltest was goed, uitgerekende datum iets aangepast en gok naar het geslacht gedaan!!!!

Vanmorgen hebben wij de dubbeltest gehad, bloedonderzoek was goed en nekplooi was perfect...uitkomst...kans van 1 op 2462 dat wij een kindje met down syndroom krijgen...

Dit zegt ons nog niks aangezien Ninthe* ook 1 op de 1000 in noord-nederland was met een openruggetje....en toevallig waren wij die 1...

Maar ok, het is wel een beetje een geruststelling...kindje deed het verder super, was heel erg druk bezig en voor ons heel belangrijk dat niks duid op een open ruggetje of een waterhoofdje...

Het kindje liep 6 dgn voor in groei en we hebben nu een middenweg genomen en de uitgerekende datum van 17-6 naar 14-6 verplaatst...heb dus zomaar 3 dgn cadeau gekregen.

En onze echoscopist (zit al 30 jaar in eht vak) deed een gok naar het geslacht...Hij weet eigenlijk wel zeker dat het dit keer een jongen wordt!!!
30 december hebben we weer een uitgebreide echo en dan kijkt hij weer, bij Nova wisten we het met 16 weken ook zeker, en volgens hem is een jongentje makkelijker te zien...
Het is wel een omschakeling na 2 meiden en het maakt ons ook niet uit wat het is, maar paps in volgens mij wel blij als er niet nog meer roze in huis komt hahahaha....

Oh ja daarna nog bij gyn geweest en die hamerde weer op die keizersnede maar dat is gewoon maar afwachten.
Het zal een domper zijn, maar mijn eigen gezondheid is natuurlijk wel belangrijk...

ZO dit was weer even een update van deze kant.

Liefs randy mama van Ninthe* 18-11-2006 en Nova 21-5-2008 en nu dus incl 3 dgn cadeau 12wk+2dgn zwanger...

wat fijn dat alles goed is met HEM :d
en wat kunnen ze dat al snel zien zeg.
dacht dat dat allemaal pas in week 16 ontwikkelt werd.

nou, geniet lekker van je mannetje :p

liefs, do

het is natuurlijk niet dat er al een piemeltje zit hahaha...

Maar ze kunnen op de plaats waar het geslacht zit kijken en daar zijn 2 streepjes zichtbaar, dat kon ik zelf ook wel zien, het blijkt dat als de streepjes plat liggen, dus horizontaal dat dat een meisje is...en als het een jongentje is de streepjes schuin omhoog wijzen...en dat was bij ons.
Ja die man heeft 30 jaar ervaring...ik niet hahaha
maar weet van zoveel mensen hier uit emmen dat hij het gelijk had, bij 2 vriendinnen wou hij er met 12 weken al wel een wedje op leggen en hij had bij beide gelijk.

We houden natuurlijk een slag om de arm, en meidenspullen in overvloed aanwezig...30 december hebben we weer een echo ben dan 16wk+2dgn en dan kan hij het zeker zeggen...aangezien mijn moeder dan in nederland is (woont in indonesië) gaan we dan wel los met kopen!!!!

HAHA...ondertussen genieten we van de voorpret van waarschijnlijk een voetballertje.

Liefs Randy

Hoi Randy,

Ik ken je van de creche en heb op de knutselavond nog even met je gesproken (mama van Finn :)) Ook ik ben zwanger en zag je verhaal voorbij komen. Ik herken de namen. Nu wil het toeval dat wij ook op 14 juni uitgerekend zijn. En we hadden gister de echo door DEZELFDE ervaren echoscopist en we hebben ook gevraagd of hij het geslacht al kon zien. En hij denkt te zien dat we dit keer een meisje krijgen. Ik heb ook gehoord dat hij eigenlijk altijd goed zit.
Het is voor jou allemaal extra spannend ik neem aan dat je onder controle in het ziekenhuis staat en niet bij de verloskundige praktijk. Geniet lekker van je zwangerschap en we zien elkaar vast wel weer een keer op de creche.

Terug
Bovenaan