Dubio: 'sinds gisteren, 1e ronde, 1e kindje'?!

A

Anoniem

Guest
Hi Dubio, wat leuk om te lezen!!
Ik sta namelijk volgens mij met jou op de 1e plaats op de wereld ranglijst van twijfelkonten wanneer te beginnen voor het eggie! Ook ik ga (samen met mijn vriend natuurlijk) onze eerste maand voorzichtig proberen ;)

Ik gebruik al jaren de persona om niet zwanger te worden en ik weet nu dus 'precies' wanneer mijn eisprong te meten is... Bijna altijd op dag 12&13 krijg ik een eisprong-teken op de persona. Wij gaan tot en met dag 11 wiebelen (ik durf nog niet full blown op dag 12&13 te gaan. Ik weet niet of ik dus al van de 1e plaats van de wereld ranglijst ben verstoten ;) ik blijf een beetje voorzichtig ;) maar wel heel spannend, want het is absoluut mogelijk om zo zwanger te raken!

Vind het leuk als we elkaar op de hoogte blijven houden!
Lfs, Nicky

Hoi Nicky73,

Mijn man heeft definitief de knoop doorgehakt, en dat voelt goed! We willen (nog) niet op commando, dus ik hou het niet echt in de gaten, wanneer we wiebelen.
Waarom twijfel jij nog? En hoelang duurt die twijfel inmiddels? Is je vriend/man er ook mee bezig, of mag het voor hem nog wel even duren?
Er blijven altijd redenen om het uit te stellen, vakantie, werk, financiën, enz... daarom heeft mjin man de beslissing genomen, die ik telkens voor me aan het uitschuiven was. Je kan niet alles plannen!

Het lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden. Succes met het nemen van een definitieve beslissing.

Groetjes van mij.

Ps. Als je écht zin heb op de 'riskante' dagen, hou je je dan in? Lijkt mij erg moeilijk! Als dit te dicht bij komt, hoef je niet te reageren, hóór!

Hi Dubio,

Ik heb jaren getwijfeld, ik ben zelfs een relatie  eerder ;) Mijn vriend en ik kennen elkaar vandaag precies een jaar! In mijn vorige relatie zag ik mijn partner echt niet als de man waarmee ik samen kinderen zou krijgen en opvoeden. Met mijn huidige vriend heb ik dat wel. Het onderwerp kwam ook snel boven. Natuurlijk soms wel het gevoel 'kennen we elkaar dan wel genoeg?'.

Mijn twijfel heeft met name met timing te maken en de angst of ik het wel 'kan', mijn leven zo omgooien en mijn carriere zo te beinvloeden. En de twijfel of je het niet allemaal helemaal 100% zeker moet weten! Dat laatste zal ik nooit hebben (tenzij ik 39 ben en het gevoel heb, dat het eigenlijk te laat is...).

De afgelopen 3 maanden zit ik zo'n beetje op dit forum en hebben mijn vriend en ik het er veel over 'wat als straks...dan...'smiley, smiley...

We beginnen dus voor serieus risico te gaan wiebelen ;) En inderdaad...als het dan toch 'de echte eisprong dagen zijn volgens de persona' en ik heb heeel veel zin... Dan weet ik niet wat ik zal doen! Nog niet meegemaakt hihi...

Ik houd je op de hoogte! En ik houd je berichtjes in de gaten!

Groetjes,
Nicky

oh ja...Moet morgen 3 dagen voor mijn werk naar het buitenland en kom dan op de 'beruchte dag 11' van mijn cyclus  weer thuis... Dat wordt een leuke combinatie, vriend 3 dagen niet gezien én ónze 1e ronde dag  hihi

Nicky!

Hoi Nicky,

Hier even een berichtje van mij, ook al ben je waarschijnlijk vanavond niet op het forum te vinden (je komt morgen toch thuis?).

Gisteravond heb ik volgens mij m'n ei gehad, kun je dat ook meerdere dagen hebben? Ik heb er namelijk vandaag ook nog last van. Ik heb er nog nooit eerder bij stilgestaan, dat je halverwege je cyclus slijm  verliest en dat dat je ei is. Toen ik dat tegen m'n man zei gisteravond (vlak voor het slapen), was hij even stil en zei dat ik dus zwanger zou kunnen zijn. We hebben nl. zaterdag en zondag gewiebeld .
Zegt natuurlijk niet dat je direkt zwanger bent, maar  ja, je weet het nooit. Stom hé, als je kijkt weinig vrouwen/meiden hier de 1e ronde zwanger zijn.  Ik hou er toch wel rekening mee, en luister meer naar m'n lichaam dan anders. Misschien niet zo verstandig, want als het niet raak is, is de teleurstelling groter.
Maar ja, over dik 2 weken weten we waarschijnlijk meer (NOD 5 juli).

Vroeger vond ik trouwens dat je veel te snel weer ongesteld werd, periode  voelt nu véél langer. Raar he, hoe je gevoel je voor de gek kan houden!

Ik spreek je wel weer.

Veel plezier deze dagen !

Groetjes, mij.

Hé Nicky,

Waar zit je? Je bent toch inmiddels weer terug van je zakenreis(je)?
Heb je het te druk met andere dingen .... Volgens je banner zijn dit DE dagen!

Spreek je wel weer.

Groetjes, Dubio82

Terug
Bovenaan