dubio

A

Anoniem

Guest
Ik zit in dubio en wil graag jullie mening horen. Ik heb een leuke baan met een vast contract en veel zekerheid, alleen lange reistijd. Nu ben ik in een sollicitatieronde voor een nog uitdagendere baan die erg dichtbij is, maar waar ik minder zekerheid heb en een jaarcontract zou krijgen. Daar zou ik iets op moeten zetten vanaf het allereerste begin met een leuk team van mensen.
We zijn bezig om zwanger te worden, ronde 9.
Wat zouden jullie doen? kiezen voor de uitdaging ondanks de kans op een zwangerschap en dus problemen, want geen CAO, jaarcontract en lastig om verlof op te nemen, of bij de oude baan blijven en lekker eerst zwanger worden en verlof?
Probleem is dat het nog tijden kan duren dat zwanger raken, maar ook morgen raak kan zijn, en ik heb geen zin om het uit te stellen vanwege een baan, want ik ben al 33.

Groetjes
Simone

Hoi simone,

Mijn naam is Jolanda en ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik en mijn vriend zijn nu 9 maanden bezig om zwanger te worden. Op mijn werk is het op dit moment errug romelig en dat is voor mijn gemoedsrust niet al te best. Ik heb daarom ook besloten om toch gewoon een andere baan te gaan zoeken. En het allemaal maar op me af te laten komen. Zoals jezelf al zegt, kan het ieder moment raak zijn, maar het kan ook nog jaren duren. Ik kies nu op dit moment voor mezelf. Ik raad je aan om je eigen hart te volgen. Groetjes van Jolanda

hoi simone,

ook ik zit/zat in het zelfde schuitje, en ik heb voor de baan gekozen. ik heb promotie gemaakt!!!

ook ik was in dubio wat ik moest doen, maar net als wat jezelf al zegt....wie weet hoe lang het nog gaat duren....

je zou eigenlijk een keuze moeten maken los van je kinderwens. zou je het anders wel gedaan hebben als je niet bezig was met zwanger worden??? als je hier ja op antwoord zou ik zeggen: ga er voor!!!

succes met je keuze!

xx kimpansee

Hey Simone,

Ik zou zeggen, volg altijd je hart, kies voor jezelf..
Waar voel je jezelf het prettigst bij..

Succes met je keuze!!

Liefs, Chantal

Bedankt, meiden, ik ga mijn hart volgen. 12-10 heb ik een tweede gesprek bij de nieuwe toko en als het klikt en leuk is allemaal ga ik het denk ik gewoon doen!

waarom toch allemaal eerst je carriere maken en dan pas een kindje willen??ben je dalijk al hartstikke op leeftijd als je een kindje krijgt,wie weet ook nog met bijbehorende cpmplicaties ed.nee,ik snap daar niks van......dan is je kindje nog maar 20 en ben je al 50 geweest.pff,moet daar niet aan denken.,arm kindje hoor.

Ik zou voor de baby gaan en daarna weer verder zorgen voor mijn carriere. XXX

Maar inderdaad: volg je eigen gevoel. Die is altijd goed !

Terug
Bovenaan