A
Anoniem
Guest
Ik zit in dubio en wil graag jullie mening horen. Ik heb een leuke baan met een vast contract en veel zekerheid, alleen lange reistijd. Nu ben ik in een sollicitatieronde voor een nog uitdagendere baan die erg dichtbij is, maar waar ik minder zekerheid heb en een jaarcontract zou krijgen. Daar zou ik iets op moeten zetten vanaf het allereerste begin met een leuk team van mensen.
We zijn bezig om zwanger te worden, ronde 9.
Wat zouden jullie doen? kiezen voor de uitdaging ondanks de kans op een zwangerschap en dus problemen, want geen CAO, jaarcontract en lastig om verlof op te nemen, of bij de oude baan blijven en lekker eerst zwanger worden en verlof?
Probleem is dat het nog tijden kan duren dat zwanger raken, maar ook morgen raak kan zijn, en ik heb geen zin om het uit te stellen vanwege een baan, want ik ben al 33.
Groetjes
Simone
We zijn bezig om zwanger te worden, ronde 9.
Wat zouden jullie doen? kiezen voor de uitdaging ondanks de kans op een zwangerschap en dus problemen, want geen CAO, jaarcontract en lastig om verlof op te nemen, of bij de oude baan blijven en lekker eerst zwanger worden en verlof?
Probleem is dat het nog tijden kan duren dat zwanger raken, maar ook morgen raak kan zijn, en ik heb geen zin om het uit te stellen vanwege een baan, want ik ben al 33.
Groetjes
Simone