dubio

hoi hoi iedereen,

moet ff wat kwijt,
normaal gaan mijn vriend en ik altijd samen maar metal festival toe. nu kan dat dus ff niet. maar vriendlief heeft via via kaartje weten te bemachtigen om toch naar wacken festival toe te gaan en wil dus daar nu 3 dagen heen gaan.
maar ja dan blijf ik dus met ons lieve dochter alleen achter. vind dit super moeilijk omdat ik niet graag alleen thuis ben (ben beetje bangerik snachts ;) ) en vind het eigenlijk niet zo leuk.
stiekum ben ik ook beetje jaloers op hem, hoewel ik me dochter voor geen goud 3 dagen willen missen, snap ook niet zo goed hoe hij dat wel kan.
maar goed in het begin vroeg hij lief of ik ut wel goed vond en ik zei zal wel ff over nadenken. en nu heeft hij dus gewoon besloten om te gaan of ik nu wil of niet.
baal er gewoon erg van...... maar ja moest ff ergens kwijt .......sorry

heyhey

k kan me best voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt.
ik vind het ook niet fijn hoor, om alleen met de kids thuis te zijn snachts.
gelukkig komt dat hier maar 1 keer per jaar voor, als mn vriend met zn werk een weekend weg gaat.
ik vraag dan altijd of mn zusje komt logeren hahahaha. dan ben ik toch niet alleen en kan hij gewoon weg gaan.

waarom mannen 3 dagen zonder hun kind kunnen??

gaat misschien heel hard klinken wat ik nu zeg, en dit geld niet voor alle mannen, maar wel voor de meeste:
mannen kijken heel anders naar hun kind om dan vrouwen. uiteraard houden ze van hun kind en tis wel leuk ofzo, maar niet zo leuk ze daar alles voor willen opgeven terwijl een vrouw dat wel heeft.

dat je stiekem een beetje jaloers ben snap ik ook wel hoor. elk jaar ga je naar dat feest en nu kan je opeens niet vanwege je dochtertje. natuurlijk heb je zelf gekozen voor dat kindje, dat weet je zelf ook wel en daar ben je ook super blij mee maar heeeel stiekem baal je gewoon op dat moment dat je een dochtertje hebt omdat je op dat feest wilt zijn hahahaha.
k hoop dat je dit goed opvat hoor, k geloof dat het er nog wel raar staat, maar ik bedoel t goed.
eerlijk is eerlijk, ik heb zelf die gedachten wel eens gehad hoor dat ik dacht: pfff ik wou wel eens dat ik geen kinderen had. natuurlijk heb ik dan gelijk een schuld gevoel, ik hou echt ontzettend veel van mn kinderen, maar je moet er nu eenmaal veel voor laten staan. ook de dingen die je heeeel leuk vond.

kan je niet iemand vragen (familie, vrienden) die die nachten bij je komt logeren? of jij en je dochtertje naar bv je ouders die 3 nachtjes?
hoe moeilijk t ook is, ik zou hem toch laten gaan. gaat hij je anders niet in dank afnemen!
k zou zeggen: je mag gaan, maar je moet heeeeeel veel foto's maken zodat ik thuis een beetje kan nagenieten van t feest hahahaha

succes ermee!

liefs, do

Hoi, vraag een tegenprestatie van je vriend

Hij nu naar wacken open air 3 dagen, jij over 3mnd naar ......... (of over half jaar, dagje sauna of een festival of concert) (en nee hij mag dan niet mee)
Als je meisie ouder is is het achter laten bij je vriend wat makkelijker en kan jij genieten.

Ik laat anderen al wel oppassen zodat ik goed kan wennen maar dan gaat eht wel om hele goede bekenden als opa/oma en een vriendin. En zeker niet te lang. Met die hittegolf begon ik ermee zodat zij niet mee hoefde met boodschappen doen bij 33graden

Want dinsdag gaan we voor eerst met 2tjes naar de bios.

Groetjes Sabine

HGewoon laten gaan. Wij hebben nu de derde en mijn ervaring is dat je elkaar af en toe even wat vrijheid moet gunnen!. het zget niets over zijn liefde voor zijn kind.

geloof me, er komt ene tijd dat je het ook lekker vindt om een weekendje niet alleen te hoeven meoderen! Dan is het ook fijn als hij je die ruimte geeft!

Kijk of je meoder, een vriendin, nichtje of zo bij je kan komen logeren als hij weg is!

Hoooi,

Hier een soort gelijk probleem. Ik blijf ook alleen thuis met 2 kinders (zoontje van bijna 2 en dan mn kleine meid die 28 mei geboren is) Mijn vent gaat naar lowlands, we hadden allebei een kaartje, maar toen zei de oppas af....tja en dan?? De meeste van zijn vrienden gingen. Ik ben er ook nog steeds sjaggerijnig over, maar ik blijf dus thuis, ik geen ook nog bv dus praktisch zou het ook niet zijn, maar vind het toch jammer en soort van oneerlijk, ik ben al zo'n beetje 2 jaar aan het zwangeren (heb ook nog 2 miskramen tussen mn kindjes in gehad dus ik ben afgelopen 2,5 jaar welgeteld 6 maanden niet zwanger geweest) en voeden en hij gaat lekker feesten.

Gelukkig komt er een goede vriendin van me logeren met haar zoontje in het lowlandsweekend. Haar vent gaat met de mijne naar lowlands, dus we hebben besloten de kinderen en de krachten te bundelen en leuke dingen te gaan doen met de ukkies.

Vorig jaar ben ik trouwens wel naar lowlands geweest toen mn zoontje 11 maanden was (en ik was net even niet zwanger) En ik vond het toen wel heerlijk om inderdaad een weekendje niet te moederen. Dus regel alvast dat er familie is die volgend jaar op willen passen (ik heb mn ouders al ingeschakeld voor volgend jaar) En geniet van je kindje, die is maar 1 keer klein..... wacken komt ieder jaar weer!!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan