Due date Oktober 2021

Ha iedereen,

Ik ben op zoek naar anderen die hun kindje verwachten in of ommenabij oktober om zo een leuk groepje te verzamelen om ervaringen en tips uit te wisselen.
Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn?

Hey hallo

Mijn man en ik verwachten onze eerste kindje rond 26 oktober. Ik ben morgen 22 weken zwanger en we verwachten een dochter. We zijn vorige jaar september begonnen met het ivf traject en na de tweede terug plaatsing van een cryo zijn we zwanger geworden. Allemaal reuze spannend maar wel leuk.

En leuk om zo in contact te komen met anderen die ook zwanger zijn en uitgerekend zijn in oktober

Hoi hoi,
Ik zou het ook wel leuk vinden bij een groepje aan te haken! Ik ben op 22 oktober uitgerekend en verwacht met mijn partner een jongetje ?
Ik ben de eerste uit mijn vriendinnegroep die zwanger is en ken verder ook niemand in mijn nabije omgeving die zwanger is. Vandaar ook dat aansluiten me leuk lijkt!

Wat ontzettend leuk dat jullie reageren! Als het jullie iets lijkt kunnen we ook een Whatsapp groep maken, jullie kunnen je nummer mailen naar esthermons9@gmail.com

Wat een leuk idee om een WhatsApp groepje te maken.
Ik heb je een mailtje gestuurd met mijn nummer.

Leuk om zo contact te hebben met anderen die ook uitgerekend zijn in oktober.

Hoi! Lijkt mij ook erg leuk om met een groepje ervaringen en tips uit te wisselen! Ik ben 22 september uitgerekend en verwacht een meisje :).

Terug
Bovenaan