Duidelijk een jongen?

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Ik heb even jullie mening nodig... bij 13 weken had ik een duidelijke echo van een meisje, maar nu met 15 weken geven ze aan een jongen. Ik vind alleen zijn zaakje wel erg groot en niet een ‘raketje’ zoals je vaak ziet.. daarnaast zie ik een raar rondje in het midden.. wat zeggen jullie?</p><p></p><p>voeg daarnaast ook even een zijaanzicht toe, is dit een been die omhoog steekt of de navelstreng? Ik zie in ieder geval geen geslacht.. pff lastig hoor die echo’s?</p><p>https://www.mupload.nl/img/gpi3exai.jpeg</p><p> </p>

Je krijgt volgens mij echt een jongen!
Ik heb een zelfde soort foto van onze geslachtsbepaling echo en nu met 28 weken is het nog steeds een jongen ;-). Witte rondje hadden wij niet maar kan van alles zijn. 

Dat ziet er heel anders uit dan onze meid.. (daar zag je rond die tijd 3 stipjes wat later 3 streepjes werden). Kan me voorstellen dat je even moet schakelen nu van een meisje naar jongen. Daarom is het wel tricky om zo vroeg al uitspraken over het geslacht te doen.

Volgens mij krijg je toch echt een jongen. Een echo met 12 of 13 weken is vaak niet zo precies. Omdat ze dan minder goed de geslachtsorganen kunnen zien. Met 15 weken is dat deel al veel beter ontwikkeld en kun je echt 3 streepjes of een klein piemeltje zien. Bij onze kleine man zag het er ook zo uit als op de echo (bij 15 weken) die jij nu laat zien. En ze hebben het bij onze 20 weken echo nog een keer bevestigd dat het een jongen wordt. 

Bij ons zag het er bijna hetzelfde uit, ook een jongen (en nu met 31 weken nog steeds). Heb even de foto van de echo van 14 weken erbij gepakt en van de zijkant zag je ook geen geslacht bij ons toen, lijkt me idd de navelstreng ofzo.

Wij hebben met 15+6 weken een echo laten maken en ons meisje zag er inderdaad heel anders uit! Drie duidelijke streepjes en geen uitsteeksels, dus ik denk dat dit echt een jongen is! 
Ik kan me goed voorstellen dat het even gek is, toen ik het eenmaal wist had ik ook echt niet meer willen wisselen... Maar gelukkig heb je nog alle tijd om eraan te wennen, voordat de kleine er is! :)

Terug
Bovenaan