duidelijk een jongentje?

<p>Hoi mama’s,</p><p>Ik heb met 13+6 een pretecho met geslachtsbepaling gehad. Ze hebben daar gezegd dat het een jongentje is. Ik ga sowieso op vakantie nog een echo laten maken om er zeker van te zijn. Ik lees nogal veel verhalen dat ze toch fout zitten dat meisjes later toch jongentjes blijken te zijn enz. . Zouden jullie even willen meekijken?</p><p>https://myalbum.com/album/pvuf678nGXQW</p><p> </p>

Ik kreeg bij 13 weken uitgebreide echo ivm met verhoogd risico  kans op openruggetje en waterhoofdje. Toen dacht ze dat het ook een jongen zou worden me vriend helemaal blij want ja stiekem hoopte hij op een jongentje bij de 20 weken echo vertelde ze ons toch dat het een meisje was hihihihi nu is hij compleet om geslagen en een echte meisjes vader geworden inmiddels is onze dochter al week 14 weken oud. Ik zou voor de zekerheid de volgende echo afwachten voor je alles blauw gaat verven hahaha.

Ik zie het niet goed op die foto.
ik heb met 14 welen echo gehad bij dr papa, speciaal voor geslachtsbepaling en daar zag je het echt super duidelijk tussen de benen. Inmiddels 20 weken gehad en daar werd het nogmaals bevestigd 

De meeste praktijken adviseren pas geslachtecho's vanaf 16 weken. Ik kan het op de foto niet duidelijk zien. Zou idd nog een echo doen maar dan als je 16 weken bent! Succes

Wij hebben met 13+6 de geslachtsbepaling laten doen en de echoscopiste wist me zeker te zeggen dat het een jongen was. Ondertussen 23 weken zwanger en het klopt als een bus.

Hoi.
Ik zou nergens vanuit gaan. Je kan niet voor niets officieel pas vanaf 16 weken een geslachtsbepalende echo laten maken.
Je kan er van allerlei theorieën op los laten, maar echt zeker weet je toch pas als het geboren is ;-)
Liefs Maaike 

Terug
Bovenaan