duidelijkheid

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik plaats meer op 'als het langer duurt' maar lees en reageer hier wel.

Ik heb vanmorgen de duidelijkheid gekregen. Na 3 rondes clomid, heeft het geen effect. Hierdoor ga ik puregon spuiten.
Nu een rustige kerst, zonder controles en alles kunnen eten/drinken.

Fijne feestdagen en een vruchtbaar 2013 toegewenst!

liefs,

Ooo meid wat ontzettend balen zeg! Nu lekker even genieten van de dagen en daarna hopelijk een beter resultaat met de puregon!

Sterkte, en probeer een beetje van de feestdagen te genieten.

Wenser

Balen meid, ik hoop dat de feestdagen wat afleiding bieden en volgend jaar met goede moed ertegenaan! Dikke kussen

Heb heerlijk van de kerstdagen genoten! Nu nog steeds want er zijn er 2 blijven slapen. (|meisje 14 en haar jongere broertje van 10) Heb vandaag alleen nog maar spelletjes gespeeld en we hebben zelf pizza gemaakt. Dadelijk wer heerlijk lui thuis zijn.
Morgen ook een thuisdagje, hoewel ik wel even moet werken, maar dan zijn ze even thuis met achterwacht van de buurvrouw. :) Ze zijn bij hun eigen thuis ook wel eens een hele dag samen, als beide ouders tijdens hun vakantie moeten werken. Dus wat dat betreft... hebben ze de leeftijd. :)

Hoop wel dat het met de puregon beter wordt.
Maar ik ben ook heel erg blij dat de gyn ook zegt dat de eerste ronde echt een instelronde is en dat ik dus dan nog niets hoef te verwachten. :) Vorige keer toen vroeg ik bij eerste ronde clomid wat '' meestal'' gebeurde. Toen vertelde zij juist zo''n geluksverhaal dat 1 ronde 50mg al voldoende was om zwanger door te worden. Daar had ze er net meerdere van gehad...

liefs,

Terug
Bovenaan