Duiizzzzzeligggggg

Hebben jullie daar ook zo ´n last van?! Zoooo duizelig!!!
Ik las dat hippyentico er ook last van heeft!
Ik heb altijd een vrij laag hb, dus zorg dat ik van davitamon femnatal neem, daar zit ook extra ijzer in. Ook drink ik roosvise ferro. Ook ga ik maar eens zorgen dat ik weer dubbelzoute drop altijd bij me heb....

Net als vandaag, we gingen even boodschappen doen met z ´n drieen en ergens wat eten. Voordat ik eens de deur uitben eerst nog maar een glaasje roosivise ferro en even snel een cup a soupje naar binnenwerken tijdens het m ´n haar doen, nog even snel een laatste plasje in de hoop dat we die dan 2 uurtjes kunnen ophouden... Ik ga wel de buggy duwen, zodat ik wat heb om me vast te houden.... Jongens, wat een onderneming!

Groetjes Sientje

idd ik heb dr ook last van, maar bloeddruk was ook te laag .
hb was wel goed.
heb een fijn drankje gekregen van de verloskundige waar extra ijzer in zit...ik zal nog even laten weten hoe het heet ...kan je gewoon bij de drogist halen en super gezond voor zwangere vrouwen.

Ja, alvast bedankt!
Inderdaad, ik heb ook wel eens last van een lage bloeddruk. Ik weet nog wel dat ik dat van m ´n zoontje ook had rond een maand of 5. Later was die wel gewoon goed hoor. Ook na m ´n bevalling is ie nog voor een week of 5 laag geweest.

Lastig hoor, allemaal, net alsof je flauw gaat vallen!
Vind dat best wel eng...
Maar goed, we zijn zwanger en het hoort erbij!

nou nou die duizeligheid houd maar niet op hoor.!!!
ik drink vanalles maar eigenlijk helpt het niet echt..dat drankje van de verloskundige zeker niet.
Dus ook maar even ferro gehaald en een doos zoute drop.
Maar ja nog anderhalve maand en we zijn d'r weer van af hahahahahha

ik durf gewoon niet te gaan rijden in de auto met mijn zoon , want ben bang dat ik dan de bocht uit vlieg, van de draaierigheid.

Ja erg is dat he!
Vandaag gingen we met z ´n drieen een stukje lopen, onder andere ook even naar de winkel. Ik zei al tegen m ´n vriend dat hij maar die boodschapjes ging halen, dan ging ik voor de winkel wel een brief posten en glas weggooien. Ik ga dan liever niet de winkel in, bang dat ik duizelig wordt en me dan weer onopvallend ergens aan moet vasthouden...
Lekker hoor...

Oja, nog een tip, maar moet hem nog wel even googelen of ie nou echt goed werkt hoor.
Naast de ferro voor een laag hb,
de drop voor een lage bloeddruk,
misschien ook dextro voor een lage bloedzuiker!

Zo, al hebben we dat allemaal op zak (behalve de fles ferro) dan moet het vast beter gaan! Hahaha.

Ik hoop pdat het straks over is. Wat ik nog weet van m ´n zoontje is dat ik rond een maand of 5 ook last had van een lage bloeddruk.

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan