duiken en zwangerschap

Het is een paar maanden geleden dat ik voor het laatst hier op het forum ben geweest, omdat ik -helaas- een miskraam heb gehad. Vanmiddag een test gehaald en wat blijkt; ik ben weer zwanger!
Nu zit ik wel een vraag....wij hebben in onze vakantie tot 22 meter gedoken. Ik wist niet dat ik zwanger was, omdat ik nog niet ongesteld was geworden na mijn miskraam. Ik dacht dat het wel mee zou vallen en dus niet bij stil gestaan.
Nu weet ik dat het gevolgen kan hebben. Heeft één van jullie hetzelfde gehad? Ik weet dat ik extra onzeker ben door mijn miskraam, maar nuchter genoeg om te weten dat er een kans bestaat dat het weer mis gaat. Hier ga ik natuurlijk niet van uit :>).
 
Hallo Greta,
Ik kan helaas geen antwoord geven op jouw vraag, maar wil je even feliciteren met je "nieuwe aanwinst".
Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik ben namelijk zwanger geraakt ongeveer 1,5 week voor een operatie, met medicijnen (morfine enzo), dus maak me ook ongerust.
Heb een afspraak gemaakt met een gynacoloog voor als ik week 8 ben en bespreek het dan. Misschien kan je jouw verhaal het beste met je gynacoloog bespreken. Succes meis.
Groetjes
 
hoi greta
ik wil je ook feliciteren!! kei mooi dat je weer zwanger bent!
ik kan je helaas ook niet vertellen of het slecht is of niet. wel ben ik in de eerste weken van mijn zw.schap naar de sauna geweest, wat ook niet goed voor de vrucht schijnt te zijn. ik wist toen ook nog niet dat ik zwanger was.
alles is tot nu toe goed...
ik hoop bij jouw ook.
veel liefs van sandy
 
Volgens de VK kan het in het begin niet echt kwaad, omdat het veilig weggestopt zit. Het heeft niets te maken met de druk, maar de perslucht. Die bevat kleine belletjes waar wij wel tegen kunnen, maar zo'n klein vruchtje niet. Het is nooit wetenschappelijk bewezen dat het schadelijk is, maar het wordt zeer afgeraden. Tja....als ik het van te voren geweten had..Ik ga mij nu niet zorgen maken, tenminste niet bewust. Ik maak mij meer zorgen of alles goed gaat. Positief blijven dus.
 
Terug
Bovenaan