Duimen draaien..

Ha ladies,

Was 12 juni uitgerekend en had ook helemaal niet verwacht dat ik na de uitgerekende datum zou bevallen. Mijn hele yogaclub is me al voorgegaan en we gaan vanmiddag (helaas) weer braaf naar de VK, haha. Soms ben ik het wachten even spuugzat en dan word ik weer blij van alle nieuwsgierige mensen om me heen en vind ik dat meeleven zo ontzettend leuk en lief. Er wordt zoveel aan je gedacht, dat vind ik heel bijzonder!
Een weekend vol regen: prima tijd om te bevallen. Toch....?

Ja en zodra je bevallen ben is die aandacht ook gelijk verdwenen, ik mis het af en toe wel hoor, probeer er nog eventje van te genieten.

Maar ik hoop voor jou dat het ook binnenkort mag gebeuren want ook jij bent heeeeeel nieuwsgierig naar die kleine

Gr

haha ja lijkt mij ook, dat het weekend een prima tijd is om te bevallen!!! Ik ben 'pas' de 28ste uitgerekend... verwacht ook niet dat ik eerder ga bevallen, maar zou wel heel welkom zijn!!! Ben zo nieuwsgierig!!
Succes met de laatste dagen en met de bevalling!!!
Liefs, Maris

Ik ben de 25e uitgerekend, maar ik hoop eigenlijk ook op dit weekend... Ik hou het haast niet meer vol, heb zo'n pijn in mn ribben waar het hoofd ligt en ik moet echt elke 10 minuten naar de wc... de baby ligt helemaal ingedaald en is er klaar voor om geboren te worden zei de gyn gister. Ik ben er ook klaar voor hoor, kom maar baby!!!

ik ben de 21 ste uitgerekend en ben het zat.
de baby is nog niet helemaal ingedaald en het is een sterrekijkertje.
van mij mag het vandaag wel gebeuren.
zie mijn berichtje.

Terug
Bovenaan