duimen voor kreeftje

A

Anoniem

Guest
hoi het is vandaag de nod van kreeftje en omdat ik haar geen prettige vakantie gewenst heb wil ik het even goed maken.
Er is een paar uur tijdsverschil tussen hier en amerika dus duim aub allemaal hard mee zodat ze met zijn drietjes terug zullen komen.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska

Ik heb er inderdaad ook bijna de hele dag aan moeten denken, en  heb in Wittem een kaarsje voor haar laten branden.
Ik hoop het zo voor hun!!!
Zal blij zijn als ze terug is, ben namenlijk erg nieuwsgierig, en mis haar best wel.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ons msnen erg fijn vond laatst. Mijn man vroeg zich al af of ik een ander had gevonden via de chat HA HA!!!!!

Hoe is het nu met je?

Liefs Doortje

hoi hoi hier alles goed hoor.

Alleen was het te mooi weer om de msn te veranderen.
Maar zodra dat gebeurt is dan zoek ik je weer op.
Vond het ook erg gezellig.

En als we allemaal voor kreeftje gaan duimen dan moet het toch goed komen he.

Het zou wel een heel leuk aandenken zijn aan hun vakantie.

Ik kan me voorstellen dat je haar mist. Jullie hadden van die leuke gezellige verhalen.
Ik zelf ben niet zo`n schrijver. Maar beloof je dat ik mijn best zal doen zeker tot kreeftje terug is. Als dank voor al je werk met de nod lijst en de uitleg over de msn. En misschien leer ik het nog. Weet vaak niet zo veel te schrijven.

Hoe gaat het met jou?
Groetjes Mariska

Hoi,

Nou, ik duim ook mee hoor!
Lijkt me dat heerlijk voor d'r, met z'n 2'en heen gaan en dan op de terugweg stiekum een extra passagier mee smokkelen.

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan