Duimen

Zijn er baby s die duimen??Kyandro heeft altijd een speentje gehad om in slaap te vallen...maar die word nu minder intersant.en hij zit tegenwoordig steeds meer met alleen zijn duimpje in zn mond.(gaat er ook snel weer uit en dan er weer in)mn dochter kon met 14 weken echt duimen.hij is nu 4,5 mnd en denk dat hij nu ook gaat duimen als ik dat zo eens ziet.ziet er wel schattig uit.alleen moet je het weer afleren he haha.
liefs jootje

Lars heeft ook interesse in zijn handjes. Naast de speen gaat ook zijn duimje in zijn mond en hij soms ook zijn hele vuistje haha..

Ach ja speen, duimen, we moeten het allemaal afleren,

Hoi Josanne,

Onze dochter duimt al vanaf haar geboorte. Speentjes moet ze niet. Heeft dus al een echt eigen willetje haha wel leuk om te zien. Ze zeggen dat duimen makkelijker af te leren is dan speentjes. Allebei heeft voor- en nadelen. Speentjes zijn beter voor in bed, want dan gaat het mondje dicht en komen er minder bacteriën binnen, duimpje worden ze sneller ziek van omdat ze met hun handjes overal aanzitten. Speentjes verknoeien de kaak en duimen weer niet. Zucht...... je kunt het toch nooit helemaal perfect doen.

Mijn dochter is ook een echte duimer. Zodra ze in bed ligt, gelijk duim erin. vindt het wel makkelijk kan nooit de speen vergeten haha.
En qua afleren dat zie ik tegen die tijd wel weer.

Ook hier werd de speen er gelijk uitgewerkt.
Rick heeft toen hij 3 maanden was zijn duim ontdekt en hij gebruikt hem veel. Tom heeft helemaal niks, sabbelt af en toe op vingertjes maar dat is volgens mij niet blijvend.

Ik heb een echt spenen kindje, snacht kan hij zijn handjes niet vinden hahaha.
Wat die van mij trouwens doet, zo schattig. Hij zuigt zijn eigen bovenlip naar binnen, en je hoort dan de meest grappige geluidjes.

Overdag altijd 2 vingers in de mond, of sabbelen op mama hahaha. Als ik hem optil dan heb ik gelijk zijn mondje op men schouder of in men nek.

Warren was behoorlijk dol op z'n speentje maar de laatste 2-3 weken hoeft hij 'm niet meer.
Zijn handjes daarentegen... Hij probeerd met enige regelmaat ze allebei tegelijk in z'n mondje te stoppen, mafkees ;-)

X
Evje

Terug
Bovenaan