Duimen

Ethan kan nog altijd zijn eigen duim/vingers niet vinden.
Dus heeft hij iets nieuws verzonnen als zijn eigen vingers niet lukken pak je toch gewoon de vingers van mama vast en ga je daar op zuigen

Ik moest zo lachen de slimmerik..

hahaha zo slim!!
Connor heeft het inmiddels gevonden hoor! Alleen als ie niet goed wakker is lukt het hem niet en dan kan ie zó driftig worden dat ie echt gaat gillen. Waardoor ie dan dus wel wakker wordt en vervolgens zijn duim vind.
Ik kan er erg om lachen dat gegil al schrokken we ons de eerste keer gek, dit was 's ochtends om een uurtje of half 6 en dan lekker versterkt door de babyfoon...... stond in no-time naast zijn wiegje! hahaha

pascal doet ook zo nu en dan een poging. beweegt zijn hoofdje naar links en de duim naar rechts. tja dat werkt dus niet he. een speen hoeft ie niet, want daar komt toch niks uit.

Ik werd vanmorgen wakker van het drukke gefluts en gebrom uit de wieg. Hij kan zijn duim prima vinden, maar kijkt er zo vies bij. hahhaha. Hij doet precies hetzelfde als ik vroeger. Met zijn ander vingers over zijn neusje wrijven. Maar dat hij zijn nageltjes niet in zijn velletje moet steken is nog te veel gevraagd. Speen duwt hij er nu met geweld uit en hoeft hem echt niet meer tenzij hij niet helemaal goed wakker is. Dan doet hij het er nog wel mee.

Hier ook heel druk met het vinden van zijn duim maar kan hem nog niet vinden/heeft er nog niet echt de controlle over. Maar zuigt net als Joel enorm op zijn vuistje.
Maar ik denk dat dat niet lang meer duurt, voor die hem te pakken heeft.....
Een speen wil die echt niet woest word tie hihi

Terug
Bovenaan