Duimen!!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben toch maar begonnen met de ovulatietesten. Was er helemaal klaar mee. Na goed rekenen bleek dat wij altijd op de verkeerde momenten aan het klussen waren. Grrr! Weer een half jaar verspilt. Nu heb ik gisteren voor het eerst positief getest. Gisteravond geklust. De rest van het weekend ook nog maar even druk klussen. Mijn NOD is 13 juni. Ik wou dat het al zo ver was.
Duimen jullie met me mee???

Ook ik duim met je mee!!!! Nog 1,5 week wachten!!

Liefs ciomama

Hoe lang is je cyclus dan als ik vragen mag??

Want mijn nod is 15 juni en mijn eisprong is al geweest van de week volgens mijn berekeningen .

Maar ga dan dus netjes met je wachten meer kunnnen we niet doen ook he .

Hoop dat we allebei positief testen over twee weken .

Liefs Tamara

Hoi Hoi

Wat spannend, wij zijn ook begonnen met ovulatietesten en we lopen een beetje gelijk mijn testen worden nu alweer iets lichter.
Hopelijk is het nu raak voor jullie ik ga heel hard voor je duimen!!!!

Liefs Kim

Spannend. Mijn NOD is 12 Juni.

Is jouw NOD niet de 17e. Je wordt namelijk ongesteld of mag een test doen 2 weken na de eisprong. ALs jij gisteren je eisprong had, dan is je NOD niet de 13e.

Je zou eens op de volgende site kunnen kijken, is erg leuk om te zien hoe alles loopt en klopt aardig;
http://www.babybytes.nl

x yvonne

Ik heb een rare cyclus daar ben ik al achter. Als het goed is, wordt ik (hopelijk niet) ongesteld op 13 of 14 juni. Tussen mijn menstruaties zitten vaak 23 dagen. Wij zijn net begonnen met de testen en komen er nu achter dat we elke keer op verkeerde momenten geklust hebben. Grrr! Allemaal verspilde moeite! Nu hebben we druk geklust, dus hopelijk is het nu raak. Mijn man heeft het gevoel dat het gelukt is. Maar ja, we wachten maar rustig af. Idd nog 2 weken wachten!!! Grrrr!! Hopelijk is het snel voorbij. Ik houd jullie op de hoogte en jullie ook veel succes!

Absoluut!!

Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim

Terug
Bovenaan