Duimt jullie kindje?

Ik heb het idee dat Zoë het wel wil, maar het lukt nog niet echt ;-) Mijn andere 2 hebben ook geduimd, maar ik weet niet meer wanneer ze het konden, zeg maar...
 
Logan duimt niet, tegenwoordig wel sabbelen op zijn vuistjes maar heeft zijn duim nog niet gevonden
 
Hier ook sabbelen op zijn vuistjes. E verder geef ik hem overdag veel de speen.
Met slapen heb ik nu sokjes om zijn handjes want hij krabt zichzelf in zijn gezicht. Bijkomend voordeel dat hij ook niet kan gaan duimen.
 
Bram duimt wel, sinds een week ongeveer. Hij wil zijn speen vaak niet meer hebben. Vind ik wel jammer, wan tik zou liever zien dat hij op zijn speen zuigt. Hij kan zowel links als rechts duimen, maar links heeft zijn voorkeur. (hij heeft die kant op ook een voorkeurshouding).

Liefs, Peet (dec. mama, maar Bram is van 20 november)
 
Myrthe probeert het wel maar regelmatig alleen haar wijsvinger die de weg weet :) een speen heeft ze nooit gehad daar moet ze van kokhalzen. Ik hoop dat se haar duim dus wel door gaat krijgen, misschien dat ze dan iets rustiger wordt
 
hier hetzelfde als @blondie hihih .
Mischien heeft die dan geen speen meer nodig voor het slapen gaan ?
 
@blondie hier ook al vanaf begin sokjes om de handjes. Als keer vergeet hebben we de volgende ochtend weer een want waar een flinke kras zit. Hij krabt ook vrij diep helaas.
 
Terug
Bovenaan