Duinrell

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is net 4 maanden en mijn man heeft kaartjes gekregen van zijn werk voor Duinrell.
We vinden het zonde om hier geen gebruik van te maken en willen van het weekend ernaar toe.

Mijn vraag is: is het verstandig om mijn zoontje mee te nemen?

Ik hoop dat er moeders zijn die misschien ervaring hebben met dit soort situatie.

Niro

Hoi hoi, Ik denk dat het eraan ligt hoe je kleintje is als je hem ergens mee naar toe neemt.
Gaan jullie dan met z'n 3en of gaan er meer kids mee?

Jadey is heel makkelijk, zolang ze te eten krijgt, kan slapen en een schone broek krijgt vind ze alles geweldig...

Ik zou af gaan op je kleintje.

gr tammy

ik ben laatst met een groepje naar de efteling geweest.omdat mijn man toch nergens in wil,bleef hij liever thuis,met boas.hoewel ik ze het liefste allebei mee had genomen vond ik het wel even heerlijk om mn handen vrij te hebben en onbezorgd in de ene atractie na de andere te stappen.als jij en je man lekker overal in willen,kun je beter oma blij maken met een dagje kleinkind.ik weet niet of dat een optie is bij jullie,onze ouders vinden t geweldig als boas komt.maar ik breng m ook niet graag weg hoor.maar als je m meeneemt kunnen jullie bijna nergens samen in,er moet altijd iemand op de kleine passen.of als je niet zo'n attractiemens bent,kun je ook met zn drietjes lekker gaan poedelen in het tikibad!
groetjes karin

Hallo
Dat ligt er inderdaad aan wat voor kindje je hebt   makkelijk of niet
En als je gek bent op attracties zoals ik en je wil wel graag in dingen dan zou ik hem niet meenemen
Wij zelf wisselen het wel eens af vaak gaat Meike wel mee mijn man wil toch bijna nergens in is een held op sokken het reuze rad gaat hem al hoog genoeg dus kan ik met mijn andere 2 kindjes overal in

Groetjes en veel plezier
Monique

Ik zou het niet zo snel doen denk ik. Het is toch best groot en erg druk. Het ligt er ook aan hoe makkelijk of moeilijk je kindje daar mee om kan gaan. En wat je zelf wilt doen. Als je overal in wilt, dan zou ik hem niet meenemen. Zeker als je ook nog in het Tikibad zou willen gaan zwemmen. Maar als het meer wandelen en zo is, dan kan het goed.

Bedankt voor jullie reactie!

Ik ga samen met mijn man, zusje en broertje.
Mijn moeder wil heel graag oppassen, zij vindt het absoluut geen goed idee
denk ik als ik mijn zoontje meeneem.
Mijn zoontje is wel een rustig kind en is heel tevreden en zeer nieuwsgierig.

Ik zal nog even moeten nadenken.

Niro

hoi niro,

ik vind het juist heerlijk om dit soortdingen met mijn kleintje te doen. Voor mijn gevoel hoort hij er dan  helemaal bij en ik kan dan echt genieten van zo n dagje met hem. Maar mijn zoontje vindt uitjes ook geweldig, hij geniet van buiten zijn en wandelen (met wandelwagen of draagdoek). Ik heb nooit gemerkt dat het te vermoeiend voor hem is. Het is natuurlijk wat anders als je kindje wel snel overprikkeld is. En je moet je natuurlijk beseffen dat  een dag duinrell met babietje  natuurlijk heel anders is dan een dag duinrell zonder babietje.

Terug
Bovenaan