duits meisje en roxan!

A

Anoniem

Guest
he hoi !

Afgelopen zaterdag zou milan voor het eerst uit logeren gaan bij oma (vond het al niet leuk )Maar mijn schoonmoeder belde toen om half 12 savonds op dat milan het erg benauwd had en dikke slijm op hoeste !Wij zijn er natuurlijk gelijk heen gegaan en hij had helemaal blauwe lippen en wist niet waar hij zijn lucht weg moest krijgen , doktersdienst is langs geweest , en hij dacht aan kroep , of een beginnede keelontsteking, als het te lang duurde moesten we toch maar even bij de huisarts langs gaan, wat blijkt hij heeft dus een flinke virus oren onstoke en bonchitus.Echt zielig , hoe lang heeft dat bij jullie kleintjes geduurt en hoe is het nu met ze ??
Hoope dat ik snel wat hoor

groetjes mirjam

Hey meis,

Ach wat zielig zeg!!! Hoop dat het snel beter met hem gaat!!!
Jessica had het niet zo erg gelukkig, maar ben nu nog steeds aan het vernevelen het heeft bij ons ongeveer 1 weekje geduurt ligt eraan hoe de medicijnen aan slaan!!!
Ze had subatomol druppels en atrovent druppels voor te inhaleren!!!
Nu rocheld ze niet meer doen het gewoon uit voorzorg nog vernevelen, weet niet of dat bij jullie ook moet!!!
Heel veel succes en hou het goed in de gaten als je het niet vertrouwt gewoon weer naar de H.A. gaan hoor, beter te vaak als niet geweest denk ik maar!!!

Liefs Sandy

Hoi Mirjam,
Wat balen voor jullie, en dan net wanneer hij voor het eerst uit logeren gaan. Wat heeft de huisarts Milan gegeven? Heeft hij antibiotica gehad. Ontstoken oortjes geven ze geloof ik niet altijd wat voor dacht ik, meestal moet je het eerst een paar dagen aan kijken. Met mijn meisje gaat het helaas nog steeds helemaal niet goed, ze heeft nu al 2,5 maand (ze is nu bijna 9 mnd), enorm veel hoesten, heel veel slijm en benauwd. We gaan 1x per week   naar de huisarts die haar streng onder controle wil houden. Vorige week heeft ze een antiobioticakuur gekregen maar die lijkt weinig te helpen. Verder krijgt ze dagelijks nog 2 soorten "pufjes" om haar longblaasje open te zetten en een ontstekingsremmer. Eerlijk gezegd begin ik me nu wel meer zorgen te maken, slapen gaat 's nachts ook moeizaam...Vanmiddag heb ik weer een afspraak bij de huisarts, ik hoop dat hij ons doorstuurd naar de kinderarts voor nader onderzoek. Al met al niet z'on positief verhaal helaas, maar we houden goed moed!Tis wel een heerlijk meisje die zich verder prima ontwikkeld en toch nog vrolijk blijft ondanks alles. Ik laat nog wel even weten hoe het verder gaat met ons meiske.
Ik hoop in ieder geval dat het met Milan mee valt en dat hij er snel bovenop is.
Groetjes roxan

he hoi !!

Wat sneu he voor die kleintjes als ze zo benauwd zijn .
Ik heb ook salbutamol gekregen , maar heb nog niet echt het idee dat het echt aanslaat!
En niet alleen zijn oortjes waren onstoken maar alles wat maar onstokken kon zijn was maar onstoken in zijn koppie , daar had hij gelijk een kuur voor gekregen .
En hij zit echt helemaal onder de uitslag , weet nog niet of dat van de bronchitus komt of van onze katten dat zijn we nog aan het uivogelen .Dat exzeem had hij ervoor ook al een beetje !!

groetjes mirjam

sorry voor de enorme schrijf fouten zat het terug te lezen en zag het hihi...

maar roxan sneu man voor je kleintje , en dat het nu al zo lang duurt !

sterkte ermee!!
groetjes mirjam

Hoi,
Zijn de ontstekingen wel weg gegaan door de kuur? Wij dachten ook nog even aan een allergische reactie ivm de kat, maar de huisarts zei dat ze dan meestal gelijk reageren als ze in de buurt van de kat zijn, dus gelijk niessen als de kat langsloopt enzo. Mijn dochter doet dat niet dus de kat mag nog even blijven ;-). Een allergie schijnt ook heel moeilijk vast te stellen te zijn bij een kindje onder de 1. Mijn meisje is nog steeds 1 grote snottebel...ze gaat ook meer spugen door al dat gehoest, ze veslikt zich dan en gooit daardoor alles er weer uit. Vandaag heeft ze maar een half flesje en wat fruit binnengehouden(!) De huisarts heeft ons vrijdag doorverwezen naar de kinderarts omdat het nu echt te lang gaat duren. Ik hoop dat we snel een oproep krijgen...Succes met je ventje.
groet roxan

he hoi roxan
was benieuwd hoe het met de kleine is!!

groetjes mirjam

Terug
Bovenaan