Duits Meisje

Hai Sandy,

Hoe gaat het met jou en Jessica? Alles goed hoop ik. Geef jij borst of flesvoeding? Ik doe mijn best voor BV, maar het loopt wisselend. Het gaat nu in ieder geval beter dan in het begin.
Gaat het goed met Jessica - groeit ze al goed? En herstel jij een beetje goed van de bevalling? Krijg je in Duitsland eigenlijk kraamhulp?

Liefs en knufffffff,
Tess & Christian

Hey die Tess,

Hier gaat alles goed hoor ook met Jessica ze is sinds we terug zijn das morgen 2 weken uit het ziekenhuis al 1pond aangekomen, das heel netjes!!!
Geef ook borstvoeding gaat ook wisselend soms wat voeding bijgeven,   omdat Jessica heel snel veel wil drinken valt ze heel gauw in slaap en dan denk je ze heeft genoeg, maar nee hoor dan komt ze na een half uurtje  weer!!! Dan geef ik wat voeding extra met aventflesje, dan is het goed!! Verders heb ik wel kraamhulp gehad uit NL nog 3 dagen, omdat ik zo'n 7 dagen in het ziekenhuis ben geweest en die gaan ervan af!!! Maar dit is mijn 2de week alleen en het gaat best goed je moet soms wel tijd zoeken om dingen voor jezelf te doen en het huishouden staat ook op een laag pitje, je komt tot niets toe, maar goed das niet erg   en ik geniet van onze kleine meid!!!
Heb nu al weer mijn eigenbroeken aan echt snel hé!!! De kilos vliegen eraf ben nu al 12 kilo kwijt in 3 weken tijd!!! En hoe is het bij jouw ook alles goed??? Het is wel allemaal wennen hé, maar heel vertrouwd vindt ik!!!! Nou jij ook lekker genieten van jullie wondertje en tot snel maar weer!!!

Liefs Sandy mama van Jessica 2-3-2007

fijn sandy om te lezen dat het goed gaat met jullie!! en gelukkig zijn die kilo's er snel af he zeker met borstvoeding geven!! lekker genieten van jullie meissie en rustig aan doen he!!
ik wacht nog lekker af hahahaha komt vanzelfs he!

liefs sweety

Hoi Sandy,

Heerlijk hè, wanneer het allemaal zo goed gaat. Ik ben er heel erg blij mee. Christian viel in het begin ook telkens in slaap tijdens het voeden, maar dat kwam omdat hij liever wat minder vaak drinkt en wat langer slaapt. We moesten hem om de drie uur wakker maken. Dan was hij te slaperig om de borst goed te pakken, waardoor hij van frustratie begon te brullen (en niet zo zuinig ook!). Als we hem dan stil hadden, viel hij meteen weer in slaap! Nu voed ik gewoon wat minder vaak en gaat het prima; ik wacht tot hij zelf aangeeft honger te hebben (voeden op verzoek).

Ja, het huishouden en alle andere dingen staan hier ook op een laag pitje. Verrassend hoe weinig tijd je overhoudt om nog iets anders te doen! Al komt dat ook natuurlijk door gebrek aan energie. Gelukkig begin ik me weer wat fitter te voelen.
Bij mij vlogen de eerste 12 kilo er ook af, maar toen woog ik ineens weer een paar kilo meer ?????? Een deel van mijn gewone kleren kan ik wel weer aan, maar ik loop nog steeds in zwangerschapsbroeken. Ik heb nog een aardig buikje en blijkbaar is mijn kont toch nog steeds een maatje groter dan voorheen.... Ach, ik zie het wel.... Het belangrijkste is dat het met Christian goed gaat en dat ik weer lekker fit wordt. Ik pas alleen op dat ik niet teveel snoep (en dat is al moeilijk genoeg hahahaha).

Hoe dan ook, blijf maar lekker genieten van je lieve kleine meid!

En Sweety, ik kijk al uit naar jouw kleintje. Ben benieuwd .... !

Liefs,
Tess, mama van Christian (2-3-2007)

Terug
Bovenaan