Duivels en toch.... ???

A

Anoniem

Guest
't Zal wel weer mijn sterke verbeelding zijn hoor, maar ik vraag het toch even.

Heeft er iemand ervaring mee dat je gewoon ongesteld bent, heel langzaam op gang gekomen, flinke bloeding, ergere pijn dan normaal, een dag of 3, kortom schijnbaar dus duidelijk niet zwanger en dan uiteindelijk toch zwanger blijken te zijn?
Ik vraag dit omdat ik al vanaf die duivels een vrij onrustige buik heb, opgeblazen gevoel, en sinds een paar dagen tegen het eind van de middag licht misselijke vlagen heb. Ik eet wel gewoon dus zo erg is het niet maar t voelt net niet helemaal lekker.
Ik zit nu rond mijn eisprong dus t kan niet al van een zwangerschap van nu zijn.

Ik kan natuurlijk gewoon testen maar dat vind ik zonde van de test omdat het eigenlijk helemaal niet kan. Misschien dreigt er wel gewoon een griepje ofzo
Maar ja, je weet het niet,  vandaar dat ik het toch maar even vraag

Hai maisie

Toen wij net begonnen met zwanger worden vertelde mijn vader mij dat, (en hij heeft behoorlijk wat baby's op de wereld geholpen) je terwijl je zwanger bent, best nog een laatste bloeding kan hebben, die gewoon op een ongesteldheid kan lijken. Nu weet ik niet of dit theorie is, of dat het vaak gebeurt, maar ik dacht dat dit je misschien een beetje op weg kon helpen. Misschien moet je dus toch even een testje doen.
Had je al een test gedaan? En was die positief of negatief??

Wens je succes, en hou me op de hoogte he?

Liefs wondernetje

Ik had de vorige keer, voor de duivels, geen last van mijn borsten terwijl ik dat altijd een week van te voren al heb, mijn "lippen" waren iets opgezet, en ik had zomaar het gevoel dat het wel eens raak kon zijn. Toen ik 2 dagen overtijd was (wat ik normaal niet ben) heb ik getest maar dat was negatief. Toen ik 3 dagen overtijd was kwam er een heeeel klein beetje bloed, de dag erna was het heel rustig, 2 keer een klein beetje op de tampon, de dag daarna kwam het echter goed op gang gevolgd door een dag met heel hevige pijn en fikse bloeding. Die nam al gauw weer af, maar t leek verder gewoon op een echte duivel.

Nou ja, ik wacht t allemaal maar even af. Ik merk het wel als ik weer op mijn NOD zit. Mocht ik dan zwanger blijken te zijn dan kunnen ze wel zien van wanneer dat ongeveer is. Gewoon maar even gezond leven, moet ik toch al, ook als ik nog niet zwanger ben.

Bedankt voor je reactie Wondernetje. Ik heb die verhalen inderdaad ook wel eens gehoord maar eigenlijk nooit echt van iemand die het zelf gehad heeft dus weet ik niet of het ook echt voorkomt.

Groetjes,
Maisie

Hoi Maisie,

Een collegaatje van me is de eerste 4 maanden gewoon ongesteld geworden .
Ze was heel fanatiek in tennissen en viel tijdens een wedstrijd opeens flauw. En toen kwam ze er pas achter dat ze zwanger was!
Natuurlijk komt die maar heel zelden voor. Kan het niet zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad?

Succes,

TeHa

Tja, zou natuurlijk kunnen. Ik denk ook wel dat die ongesteldheid niet was zoals  anders maar ja, dat weet ik niet zeker natuurlijk.
Heb je 2 weken na een miskraam ook nog "op zwangerschap lijkende verschijnselen"?

Maisie

Tja, moeilijke vraag. Er zitten misschien nog restjes hormonen in je bloed die je het gevoel geven zwanger te zijn.
Balen he, dat je niet gewoon een kijkglaasje in je buik hebt .

Sterke meis!

TeHa

Hoi Maisie,

misschien is het handig om nu toch even een test te doen, dan weet je of hij nu positief is of niet, want bij een miskraam blijft ie langer positief waardoor je volgende test dan niet betrouwbaar is. Wanneer je nu dan een positieve test hebt, kun je contact opnemen met je huisarts om te laten beoordelen of het nu gewoon een vreemde bloeding was en je nog zwanger bent of je een miskraam gehad hebt.
op het internet zijn goedkope testen te krijgen: www.zwangerschapstest.nu, 3 voor 3,99 en ze zijn net zo betrouwbaar als alle andere dure merken,

Succes Judith
bijna 4 weken overtijd, en nog geen duivels maar ook geen +-test

Hoi Maisie,

ik heb ook gereageerd bij zwanger zijn, maar dacht misschien zie je het hier eerder...

Ja hoor het kan...de eerste keer was ik ook maar 3 dagen ongi en gewoon zwanger ( ik dacht het al en achteraf gezien met de termijnecho enzo..) en nu was ik de volle week ongi en weer gewoon zwanger (ook weer die termijnecho en nu wist ik het ook).

Dus mijn lichaam heeft gewoon een traag reactievermogen ofzo..Ik vind het wel apart, maar ja ik heb er weinig aan als ik niet zwanger zou willen worden...kan er niet van op aan dat ik niet zwanger ben omdat ik ongi ben.

Ik hoop het voor je! Succes

groetjes Renske

Terug
Bovenaan