duivels in zicht ;-(

A

Anoniem

Guest
Nou leuk is dat!
Denk je morgen je NOD te hebben niet dus. Word ik exact een maand nou ja 29 dagen later weer ongi....balen met afvegen bloed aan het papiertje....grrr heb nergens last van voel niks maar ja had ik met de spiraal ook niet. Maar die is er nu uit! Afwachten nu maar of het doorzet maar mijn gevoel zegt ja het zet door...Op naar ronde 2 volgende week. Dan gaan we voor een december kindje hihi zelf zijn we ook van december mwap mwap mwap

Hai lieve meid,

Wat balen dat die duivels weer om de hoek komen kijken, gatver! Had toch echt anders voor je gehoopt hoor! Dan gaan we gewoon samen voor een December kindje ;-) Ik ga heel hard voor je duimen dat de 2de ronde voor jullie raak zal zijn, kom op hé?!

Sterkte! Liefs Lynn.

zekersz te weten, en maart was een vruchtbare maand en mn volgende ei is op 29maart hihihi we gaan er voor!

Balen meid! Nieuwe ronde, nieuwe kansen........ Je bent vast snel zwanger!

Vast en zeker! Weet alleen niet of het doorgaat zetten.. ben nu al zo naief dat ik denk dat het innesteling is zit namelijk op dag 12 na ei vaag joh tis heel weinig alleen afvegen en nu niks in de maandverband. Moet misschien nog doorzetten mn temp blijft hoog maar die zal ook nog wel zakken...

blijf twijfelen. Wil niet naief zijn maar heb de hele dag al een schoon maandverbandje. Vanmorgen wast alleen bloed met afvegen en niet eens veel nu heel veel gewoon doorzichtig slijm. Net met afvegen echt minimaal je kan het niet eens bloed noemen. Misschien zet morgen door maar ja zal het innesteling kunnen zijn, mn temparatuur is ook weer hoger?!? word er niet goed van...onzekerheid zet dat gewoon door stomme menstruatie

Als je temp hoog blijft dan duit dat vaak wel op zwanger zijn. Tenminste wel als je op een vast tijdstip je temp opneemt. Ik zou morgen ochtend gewoon ff een testje doen. Je nod is toch morgen?

Succes! Liefs

Terug
Bovenaan