duivels!? op naar ronde 3!

A

Anoniem

Guest
Ja na 2dagen toch nog in spanning te hebben gezeten en dood moe te zijn en teleurgesteld, beginnen de duivels op te treden.. Begon met vocht gewoon wat bruinig roze vocht. Maandverbandjes bleven wit vandaag ook. Tot vanmiddag een roze slijmding in de wc en meer op het wc papiertje. Ook in het maandverbandje zit licht roze nu telkens. Teken van duivels dus. Had nog beetje stiekem hoop dat het innesteling zou zijn. Maar die hoop zakt langzaaam weg en ben goed teleurgesteld heb me zelf 2weken gek gemaakt en ben der echt op van. Wil dit niet meer zo, maar wat moet ik er nog aan doen. Misschien afstand nemen van internet maar ken mezelf dat doe ik toch niet. Mn volgende ei is op koninginnedag. Ga me proberen te vermannen en niet zo zitten zeiken en zielig wezen. Want dat ben ik niet na pas 2 rondes.
Hoop voor de gene op het wachtbankje dat ze zwanger zijn. Ik ga op naar de volgende ronde.

groetjes en een goed weekend

Op naar de volgende ronde meid. Hoe naar ook... Je mag best ff teleurgesteld zijn, dat hoort erbij. Ikzelf zit nu op het wachtbankje. Ben er heel relaxt onder op de één of andere manier, maar ik heb nog ff te gaan dus dat zal wel stressen worden.... Succes met de volgende ronde en een hele fijne en gezellige Koninginnedag ;-)))

haha ja mijn konninginne dag word spannend! Dan is mn komt mn ei haha. Ach ja we gaan er weer positief tegen aan! Klussen is geen straf zullen we maar zeggen he!

groetjes

Balen meid!

Op naar de volgende ronde en laat koninginnedag een feestje voor jullie zijn!!

Liefs Daisy

Dank jullie wel! Weet alleen niet wanneer dan mn volgende NOD is dus ja moet even gaan kijken en uitrekenen. Zucht .. voel me echt ongi :-( echt slap moe en depri gisteren.

haha nee zielig ben je nog niet na de tweede ronde, wel teleurgesteld.
en dat mag ook!

je wilt iets graag en dat lukt nog niet.
ik ( en vele andere) herken dit.

op naar de nieuwe ronde,vol goede moed!

mijn gyn zei dat ik moest blijven liggen na de klus, en niet direct moest opstaan.
omdat bij vele vrouwen het geheel er direct uit loopt.
uiteraard moet het dan wel rond je eisprong zijn!
anders heb je er nog weinig aan..

succes(ik moet binnen nu en drie dagen mijn menstruatie krijgen, ik heb niet echt tijdens de eisprong geklust helaas)

ahh jammer dat je niet rond je ei geklust heb. Ik ben zeker niet zielig haha, ben der alweer overheen. Ik blijf na de klus ook liggen met een kussen onder mn billen. Dit keer geen resultaat. MIsschien de volgende ronde!

groetjes s6 hoor het wel

Terug
Bovenaan